TripAdvisor

Beoordeling van Marktschaenke

Marktschaenke
Geclassificeerd als nr. 11 van 97 Restaurants in Lippstadt
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer druk bezocht gelukkig nog een tafeltje kunnen bekomen. Hebben heerlijk gegeten. Ondanks drukte vlugge en vriendelijke bediening met gratis koffie of Kroatisch drankje toe. Wanneer we terug naar Lippstadt komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2019

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor een fantastische prijs!
Balkan restaurant met een hele uitgebreide kaart voor hele schappelijke prijzen. Bij de lunch kregen we vooraf nog een soepje en salade van het huis en na afloop nog een koffie.
Mooie zaak en heel vriendelijk personeel. Komen hier nog vaker.

Datum van bezoek: augustus 2017
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Balkanrestaurant in een vakwerkhuis... onverwacht, maar zeker aan te bevelen! Een uitgebreide kaart met veel variatie.

Datum van bezoek: augustus 2017
17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als meerdere terugkomende Hollanders weer heerlijk genoten van het eten en gastvrijheid.
Naast een heerlijk zigeunersnitzel kan ik de rumpsteak van harte aanbevelen.
Een prima prijs kwaliteitsverhouding!

Datum van bezoek: oktober 2016
13 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurant met aardige bediening.
Keuze uit een grote diversiteit aan gerechten.
Wij kozen voor verschillende vleesgerecht, beiden met diverse soorten vlees.
Was heerlijk en ruim voldoende.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Marktschaenke bekeken, bekeken ook

Lippstadt, Noord-Rijnland-Westfalen

In Marktschaenke geweest? Deel je ervaringen!