Beoordeeld op 19 maart 2019

Zeer mooi hotel, met vriendelijk personeel. Goed restaurant, heerlijk ontbijt. Locatie is top vlak bij snelweg maar deze hoor je in het geheel niet. Zwembad en sauna zijn heerlijk en bijna hele dag toegankelijk. Echt een aanrader waar ik zeker nog eens terug kom.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Departure60757896221, Manager van Mercure Hotel Duesseldorf Kaarst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019

Dear Hotelguest cloezaf,

many thanks for your positive review of your last stay at the Mercure Hotel Düsseldorf Kaarst.

We are glad to welcome you as soon as possible.

Sina Parschmann
Ass. Manager

Beoordeeld op 11 februari 2019 via mobiele applicatie

Prima kamer. Goede bedden. Tapijt niet overal even schoon.
Ontbijt uitgebreid.
Receptie goed en klantvriendelijk. Bar en restaurant is prima. Wel prijzig.
In restaurant gegeten. De Argentijnse steak was goed.

Datum van verblijf: februari 2019
DiandraD49, Front Office Manager van Mercure Hotel Duesseldorf Kaarst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2019

Dear guest,
thank you very much for your feedback and kindly hope to get the chance to welcome you back soon.

Beoordeeld op 31 december 2018

Modern hotel, zeer vriendelijk personeel. Goed restaurant met schappelijke prijzen. Uitgebreid ontbijt. Prijs kwaliteit is hier uitstekend!
Kamer is voldoende ruim en netjes onderhouden. De eigen parkings (een ondergronds) zijn een pluspunt. Vlot bereikbaar en Düsseldorf ligt op 25 minuten met de S-Bahn.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 27 december 2018 via mobiele applicatie

In verband met een zakelijke bijeenkomst hier 1 nacht verbleven. Zou ik voor een Romantisch weekend Düsseldorf gaan is dit niet mijn eerste keuze echter voor een zakelijk verblijf prima. Bijna aan de snelweg echter geen last ervan.
Verzorgde kamers, airconditioning ( kamers zijn behoorlijk warm zoals in de meeste Hotels ), efficiënte en vriendelijke receptie, keurige kamers die goed schoongemaakt zijn, en een badkamer met alle verzorgingsartikelen die je nodig zou kunnen hebben.
Ontbijt is volledig zelfbedieningsbuffet met voor ieder wat wils.
Als ik een minpunt moet noemen dan is het dat parkeren op het terrein niet Gratis is, maar € 8 per nacht.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
DiandraD49, Front Office Manager van Mercure Hotel Duesseldorf Kaarst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Dear Peter,
thank you very much for taking the time and sharing your feedback.
It's a pleasure to read that you had a pleasant time with us and we kindly hope to get the chance to welcome you back in 2019!
Warm regards from Kaarst

Beoordeeld op 21 november 2018

Ieder jaar verblijven we een nacht in dit hotel ivm een bijeenkomst aldaar. Goed hotel voor dit doel. Snelle afhandeling bij de receptie, nette kamers die goed schoongemaakt zijn, badkamer met alle verzorgingsartikelen die je nodig zou kunnen hebben. We vonden het bed wat aan de (te) zachte kant en het beddentextiel (alhoewel fris en strak gestreken) wat sleets. (Inmiddels) volledig self-service ontbijtbuffet met voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
DiandraD49, Front Office Manager van Mercure Hotel Duesseldorf Kaarst, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2018

Thank you very much bertbergh,
it would be a great pleasure to get the chance to welcome you back soon.