Official Site
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
FindHotelUS$ 96
Beoordeeld op 8 mei 2022

Gezocht een kamer voor één nacht. Belangrijk was parkeerplaats voor de deur en gratis. Ontbijt beoordeling moest goed zijn. Alle wensen vervuld. Voor de volgende boeking in de buurt van Keulen is mijn hotel deze.

Datum van verblijf: mei 2022
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2022

Bester Gerard,
Bedankt voor de fantastische beoordeling die u ons hotel heeft gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen!
Uw H-Hotels-team,

Beoordeeld op 22 december 2021

Een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. 15 min van Phantasialand en tegenover een leuk winkelcentrum. Personeel is uiterst vriendelijk en gaat perfect met ( kleine ) kinderen om! er werd met ons meegedacht in alle opzichten. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2021
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2021

Beste gast,
Bedankt voor de fantastische beoordeling die u ons hotel heeft gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je snel weer te zien!

Beoordeeld op 19 december 2021

Een heel goed hotel waar je voordelig kunt overnachten met een uitstekend buffet voor ontbijt. Wij zijn er geweest om de Kerstmarkt in Keulen te bezoeken. Met de tram, goed 10 minuten lopen van het hotel, is het centrum van Keulen goed te bereiken.

Datum van verblijf: december 2021
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 december 2021

Beste gast,
Bedankt voor de geweldige recensie die u ons hotel heeft gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je snel weer te zien!
Wij wensen jou en je familie fijne feestdagen
en een gezond en voorspoedig nieuwjaar 2022.

Beoordeeld op 9 november 2021

Met ons jonge gezin overnacht in dit nette hotel. Het hotel heet al enige tijd H+ (geen idee waarom deze nog als Ramada op deze pagina staat). Het hotel is makkelijk te bereiken en parkeren is gratis. Wij werden netjes ontvangen en het hotel houdt zich prima aan de Coronamaatregelen. Wij hadden een fijne familiekamer op de derde etage. Voor de kinderen stond een kinderbedje klaar en was de slaapbank opgemaakt als bed. De kamer was van alle gemakken (incl.airco) voorzien. Slechts een klein nadeel kunnen ontdekken en dat is het geluid van de weg voor het hotel. Heerlijk geslapen en in de ochtend genoten van het goede ontbijt. Echt een (betaalbare) aanrader voor als je in Keulen een slaapplekje zoekt.

Datum van verblijf: november 2021
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2021

Beoordeeld op 6 augustus 2021

Prettig hotel op een prima locatie. Personeel is erg vriendelijk en je wordt goed ontvangen. Kamer was prima, voldeed aan onze verwachtingen en hebben er heerlijk geslapen. Hotel is op ongeveer 15 minuten rijden van Phantasialand dus dat is prima te doen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021