Travelocity
ZenHotels.comUS$ 197
Beoordeeld op 13 augustus 2020

Prima Hotel, wij hadden kamer 125.
Zeer Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ruime badkamer met ligbad en heerlijke warme douche met stevige waterstraal.
Wij zaten hier met ons gezin van 2 volwassene en 2 kinderen.
Aparte slaapkamer met 2 persoonsbed en eigen tv, in de woonkamer een slaapbank met ook een tv.
Deze kamer had geen airco maar wel 1 koelventilator en op verzoek hadden we er een 2de bijgekregen ivm de warmte.
Kamers waren goed schoon en netjes.
Zeer uitgebreid ontbijt waar je zelf kon opscheppen, uiteraard wel mondkapjesplicht.
Gratis parkeren onder het hotel, lekker koel.
Prima lokatie voor een bezoek aan Phantasialand (30 min rijden).
Voor diner hadden ze een zeer beperkte kaart echter in de buurt waren goede alternatieven:
1.: Long Island Theresienhoehe 3 Hurth (loopafstand van hotel) hier een simpele aangepaste kaart eten was oke.
2.: Zur Krone Luxemburger strasse 348 Hurth (met auto 10 minuten, parkeren in straat aan de overkant met parkeerschrijf)
Echt een aanrader dit, zeer uitgebreide kaart, eten snel op tafel vriendelijk personeel en engels sprekend.
Winkelcentrum om de hoek met supermarkt en bakkerij.

Kamertip: wij hadden kamer 125, deze is aan de achterzijde op de 1ste verdieping.
Datum van verblijf: augustus 2020
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2020

Bester Roland,
Bedankt voor de fantastische beoordeling die je ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je snel weer te zien!

Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Hier 2 nachten verbleven. Inchecken ging online, en je keycards kon je via een automaat verkrijgen, zeer handig. Parkeren gratis. Vriendelijk medewerkers.
Wij hadden de superior-room met kingsize bed. Comfortabele kamer. Prettig dat er een raam open kon, want het was erg warm in de kamer in de avond. Ontbijt buffet was ook erg goed. Genoeg broodjes met ruime variatie aan beleg. Werd ook goed aangevuld elke keer. Aan de overkant van het hotel heb je winkelcentrum Hürth park met wat winkeltjes en eetgelegenheden. Phantasialand is ongeveer 15 minuutjes rijden vanaf het hotel.
Al met al een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2020

Beste Betty,
Bedankt voor de fantastische recensie die je ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je snel weer te zien!

Beoordeeld op 12 juli 2020

Echt een super hotel , vriendelijk personeel, mooie en zeer schone kamer .ontbijt zeer goed geregeld, met de Corona regels . Alles netjes verpakt. Gaan zeker nog een keer terug mooi uitgangspunt naar Köln. En aan de overkant een groot winkelcentrum . TOP

Datum van verblijf: juli 2020
Fabienne Lennert, Gästeservice/Empfang van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2020

Beste gast,
Bedankt voor de fantastische recensie die je ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en we hopen je snel weer te zien!

Beoordeeld op 7 juli 2020

Mooi hotel veel venieuwingen. I.v.m. Corona is het ontbijtbuffet onder de maat, Sauna en Fitness niet geopend, gedoe met mondkapjes. 3 x van kamer gewisseld omdat het niet in was gericht voor 3 personen. Een koffiezetapparaat ontbrak, om gevraagd zou geregeld worden, werd tot op de vertrekdag niet geregeld. Geen refund of attentie gekregen. Onze kamers lagen aan een straat, veel herrie van langsracende auto's.

Datum van verblijf: juli 2020
Carina Ott, Geschäftsführer van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2020

Bester Martijn,
bedankt voor je beoordeling. Service is natuurlijk bijzonder belangrijk, dus ik begrijp uw woede op dit punt en bied mijn excuses aan voor het ongemak. We verzekeren u dat het genoemde probleem een ​​uitzondering is die niet overeenkomt met het algemene niveau van ons hotel.
geeft u dus de mogelijkheid om de door u genoemde tekortkomingen aan te pakken en te corrigeren.
We willen u graag overtuigen met al onze voorzieningen bij uw volgende bezoek en hopen u snel weer te zien.
Met vriendelijke groet van Hürth
Uw team van de H-Hotels

Beoordeeld op 11 april 2019

Fijne ruime familiekamer. Ideaal voor een overnachting dicht bij Phantasialand! Lekker ontbijtje.
De kussens waren alleen wat te zacht voor ons.
Gratis parkeren!

Het ligt ook prima voor een bezoekje aan Keulen.

Datum van verblijf: april 2019
H-Hotels_AG, Leiter Gästebetreuung van Ramada Huerth-Koeln, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Geachte gast,
Bedankt voor de geweldige beoordeling die u ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te mogen verwelkomen!