Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden dit hotel geboekt op doorreis naar Slovenië en Kroatië. Daar aangekomen, mooi plaatsje op de parking. Prijs kwaliteit goed gegeten. Zeer vriendelijke dames aan de receptie. Kamers netjes, bedden oké. Het ontbijt was voldoende, lekkere koffie en alles werd voldoende aangevuld. Wij zouden hier zeker terugkomen of het aan vrienden aanraden!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 18 april 2017

Hotel Alter Wirt is een ideaal hotel voor door reizen. Het ligt praktisch aan de A8
München Salzburg. Het hotel is schoon en heeft een goed ontbijt buffet.
In het restaurant kun je lekker eten voor een hele schappelijke prijs.
De kamers zijn ruim en gewoon van alle gemakken voorzien.
Als je onderweg wil slapen in een schoon hotel met een vriendelijke bediening voor eens schappelijke prijs dan is dit je hotel.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 april 2017

Alter Wirt bestaat al zolang ik me kan heugen. Ik kwam hier 50 jaar geleden al op doorreis naar Italie. We zijn dit jaarlijks blijven doen. Jammer is dat het de laatste jaren nogal wisselvallig is. De eigenaar verandert steeds. Kamers zijn aan renovatie toe. Beneden het bar/restaurant gedeelte is opgeknapt en weer ouderwets Beierisch gezellig.Weer goede kaart en heerlijk eten. Ontbijt perfect. Service eveneens perfect.

Kamertip: Kamers boven het restaurant hebben een balkon en zijn ruimer en luxer.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 1 maart 2017

Wij kregen een mooie familiekamer met 2 aparte ruimtes: een ruimte met 2 eenpersoonsbedbanken + badkamer en een slaapkamer met een tweepersoonsbed + badkamer. Verder is er een prima restaurant bij (simpele maar goede Duitse keuken) en vlak bij de snelweg. Uitstekend overnachtingsadres net voorbij München, in dit licht bekeken deze beoordeling.
Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 2 januari 2017

Prima hotel erg leuk gelegen bij leuke dorpen en meren, zijn hier geweest op terug reis uit Oostenrijk en gaan zeker zomers nog eens terug b.v. Naar tegernsee of miesbach.heerlijk gegeten goed uitgerust in goede bedden en prima ontbijt.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie