“Leuk terras”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Saint-Sozy
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
1 juni 2018 beoordeeld

Regelmatig komen wij hier voor onze pizza. Vriendelijk terras, vriendelijk personeel.
Goede kwaliteit pizza, bescheiden prijs. Typisch Frans dorps-restaurant.
Wij komen terug!

2 augustus 2016 beoordeeld

Lekkere pizza's, voor weinig geld.
Goede service en een gezellig terras.
Je kan er ook afhalen.
Een aanrader

27 mei 2016 beoordeeld

Wij zijn hier vaker geweest en kiezen een regionaal gerecht of pizza.
Eerste is eenvoudig en traditioneel, zeker de moeite waard.
De pizza is naar verhouding van iets meer klasse. Ruime keuze en goede kwaliteit.
Daarbij een pichet rosé en het beeld is volledig!

21 juli 2015 beoordeeld

we zijn daar gaan eten, het was zeker voldoende, we aten schapenkotelet en nadien een ijsje.
Er was voldoende tijd tussen.
Alles proper.

14 mei 2015 beoordeeld

Sinds ons laatste bezoek heeft de buitenkant een flinke opknapbeurt gehad. Flinke verbetering als je hier buiten wilt zitten met uitzicht op het dorpje maar ook op rotswanden.
De traditionele regionale gerechten, lam en/of eend, waren goed van smaak, mooi gegrild. Zeer de moeite waard met een pichet rosé.
Vriendelijke bediening. Komen wij natuurlijk terug!

Reizigers die Le Capricorne bekeken, bekeken ook

In Le Capricorne geweest? Deel je ervaringen!