Hotel Sabot d'Or(Blankenberge)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 164 per nacht.

• Zwembad
Hotel Butler(Zuienkerke)
  • Gratis parkeren
B&B Decoster(Zuienkerke)
  • Bar/lounge
B&B Bonne-nuit(Zuienkerke)
31 juli 2017 beoordeeld

Wij zijn hier enkel komen eten op een rustige zomer avond.
Heel mooie zaak. Zeer gezellig. Lekker gegeten maar we zaten er helmaal alleen.
Na een tijdje zijn er nog 2 klanten bijgekomen.
Deze zaak lijkt ons ideaal om met een grote groep te komen eten.
Zeer ruime en gezellige eetzaal!
Lekkere ribbetjes met veel vlees.
Ook de steak was van zeer goede kwaliteit.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
24 februari 2017 beoordeeld

landelijk gelegen ideaal als uitvalbasis voor bezoek aan interland en kust
pluspunt huisdieren zijn welkom.Het bijgelegen restaurant ideaal voor uitstekende
grillades van zowel zeevruchten als vlees.Er is ook 'n goede keuze menu

Kamertip: zeer rustig
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
6 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Scampi's en ribbetjes zijn hier heerlijk
Wel wat verouderd interieur maar het is er gezellig zitten. Gastvrouw komt zeer rustig en vriendelijk over. Wij komen hier zeker nog een keertje terug met vrienden

Verbleef: oktober 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien ons vaste hotel volgeboekt was en er verder niet veel keuze was aan de kust bij hotel D'Hofstee terechtgekomen.

Was op dat moment van de laagste prijzen (€90) 2personen incl ontbijt. Foto's zagen er goed uit en dan gewoon meteen gereserveerd. Achteraf pas naar de reviews gekeken en die waren zeker niet positief... Maar zoals we zijn eerst zien en dan geloven.

Bij aankomst zag het hotel er van buiten nog mooi uit en de ontvangst was vriendelijk. (Wel geen uitleg over het ontbijt waar en wanneer? ) Priveparking is een pluspunt.

Dan bij het binnenkomen van de kamer waren we wel teleurgesteld zeer basic kamertje, oude meubels, badkamer was nogal verouderd en aan douche waren de siliconen onderaan zwart bruin wat een vuile indruk heeft.
Toilet was redelijk proper maar ook verouderd en de toiletbril verkleurd.

De kamer was proper maar toch hier en daar spinnenwebben en stof te vinden.

Dan het bed: De "lattenbodem" was zo een ouderwetse met veren (sorry ken de naam hiervan niet) waar als je gaat opzitten je 20cm in de matras zakt. Matras was ook nog eens te dun dus je ligt er echt gebogen in. De kussens zo plat als een vijg dus bij gevolg hebben we super slecht geslapen en rugpijn de ochtend erna. Ook hoor je veel geluiden van de kamers rondom (ik hoorde iemand tot bij ons snurken).

Dan ontbijt erg basic en geen buffet . Op je tafel dat al klaar staat staan pistolets paar sneetjes kaas en hesp en wat potjes confituur, choco en smeerkaas en een glaasje fruitsap (niet echt fris) koffie kan je vragen.

Had de prijs lager gelegen had ik het niet zo erg gevonden maar voor dat geld hebben we al veel betere hotels bezocht met betere ligging. Spijtig want men kan er echt een tof en gezellig hotel van maken mits wat vernieuwing en andere aanpak.

Wij gaan niet meer terug.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute hadden we niet veel keuze meer daardoor hier terecht gekomen.
Korte samenvatting:
Ontvangst: vrij onpersoonlijk, toen we naar de kamer werden geleid kwamen we een zwaar hinderlijke uitwerpselengeur tegemoet.
Kamer: interieur van een service flat; oude meubels, rusthuis toilet, slecht regelbare douche, sommige stopcontacten werken niet, harde bedden met pannenkoek kussens, lawaaierige koelkast.
Naast dat was de kamer niet echt proper en hadden we veel geluidshinder van buren die seks hadden ( geluid gaat gewoon volledig door dunne muren, we stonden precies in dezelfde kamer van hun orkest ).

Onbijt: 5 pistolets met confituur en choco, schandalig !

Extra opmerking: in het hotel zitten meerdere honden, sommige mensen brachten ze zelfs mee naar de eetzaal wat niet echt kan ! Door dit en de kwaliteit van alles begon ik echt te denken dat dit een hondenpension was in plaats van een hotel.

Prijs/kwaliteit. 90€/nacht echt in de verste verte zijn geld niet waard, geen aanrader, beter verder rond .

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner