Hotel Butler(Zuienkerke)
Gratis annuleren tot 28/07
  • Gratis parkeren
Boek nu, betaal bij aankomst
B&B Bonne-nuit(Zuienkerke)
Zie aanbieding
Hotel Sabot d'Or(Blankenberge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Claridge Hotel(Blankenberge)
Zie aanbieding
Hotel Du Commerce(Blankenberge)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
B&B Decoster(Zuienkerke)
TripAdvisor
  • Bar/lounge
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien ons vaste hotel volgeboekt was en er verder niet veel keuze was aan de kust bij hotel D'Hofstee terechtgekomen.

Was op dat moment van de laagste prijzen (€90) 2personen incl ontbijt. Foto's zagen er goed uit en dan gewoon meteen gereserveerd. Achteraf pas naar de reviews gekeken en die waren zeker niet positief... Maar zoals we zijn eerst zien en dan geloven.

Bij aankomst zag het hotel er van buiten nog mooi uit en de ontvangst was vriendelijk. (Wel geen uitleg over het ontbijt waar en wanneer? ) Priveparking is een pluspunt.

Dan bij het binnenkomen van de kamer waren we wel teleurgesteld zeer basic kamertje, oude meubels, badkamer was nogal verouderd en aan douche waren de siliconen onderaan zwart bruin wat een vuile indruk heeft.
Toilet was redelijk proper maar ook verouderd en de toiletbril verkleurd.

De kamer was proper maar toch hier en daar spinnenwebben en stof te vinden.

Dan het bed: De "lattenbodem" was zo een ouderwetse met veren (sorry ken de naam hiervan niet) waar als je gaat opzitten je 20cm in de matras zakt. Matras was ook nog eens te dun dus je ligt er echt gebogen in. De kussens zo plat als een vijg dus bij gevolg hebben we super slecht geslapen en rugpijn de ochtend erna. Ook hoor je veel geluiden van de kamers rondom (ik hoorde iemand tot bij ons snurken).

Dan ontbijt erg basic en geen buffet . Op je tafel dat al klaar staat staan pistolets paar sneetjes kaas en hesp en wat potjes confituur, choco en smeerkaas en een glaasje fruitsap (niet echt fris) koffie kan je vragen.

Had de prijs lager gelegen had ik het niet zo erg gevonden maar voor dat geld hebben we al veel betere hotels bezocht met betere ligging. Spijtig want men kan er echt een tof en gezellig hotel van maken mits wat vernieuwing en andere aanpak.

Wij gaan niet meer terug.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Last minute hadden we niet veel keuze meer daardoor hier terecht gekomen.
Korte samenvatting:
Ontvangst: vrij onpersoonlijk, toen we naar de kamer werden geleid kwamen we een zwaar hinderlijke uitwerpselengeur tegemoet.
Kamer: interieur van een service flat; oude meubels, rusthuis toilet, slecht regelbare douche, sommige stopcontacten werken niet, harde bedden met pannenkoek kussens, lawaaierige koelkast.
Naast dat was de kamer niet echt proper en hadden we veel geluidshinder van buren die seks hadden ( geluid gaat gewoon volledig door dunne muren, we stonden precies in dezelfde kamer van hun orkest ).

Onbijt: 5 pistolets met confituur en choco, schandalig !

Extra opmerking: in het hotel zitten meerdere honden, sommige mensen brachten ze zelfs mee naar de eetzaal wat niet echt kan ! Door dit en de kwaliteit van alles begon ik echt te denken dat dit een hondenpension was in plaats van een hotel.

Prijs/kwaliteit. 90€/nacht echt in de verste verte zijn geld niet waard, geen aanrader, beter verder rond .

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer 'basic'.
Onpersoonlijke ontvangst. Rommelige gangen met plooibedden overal in het zicht.
Kamer relatief proper. Wel nog condoom onder bed, gelukkig niet gebruikt en in verpakking :-).
Ontbijt is voor die prijs het vermelden niet waard. Geen buffet en veel te weinig. Geen yoghurt of fruit. Enkel wit brood. De lawaaierige afruimkar blijft in het zicht staan. Bij vertrek niemand te zien. Sleutel dan maar achtergelaten en vertrokken.
Matras was wel goed.

Echt zijn prijs (90€) niet waard. Voor 1 nacht OK, maar dan aan halve prijs.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst door gastvrouw Isolde. Menuutje van de patron genomen, superlekker gegrilde scampi's , erna ribbetjes,,met hemels patatje met zure room. Plezante eerlijke rekening. Ik kom terug! Ook is er een hotel aangekoppeld, ideaal voor doorzakkertjes.

Verbleef: april 2016, reisde alleen
12 september 2015 beoordeeld

zoals ik het al vermelde in de titel heeft het restaurant een geur van wc.
Dus dat is geen goed begin.
Neem zeker geen cava als aperitief wand de fles staat zeker al enkele dagen open in de koelkast.
De cote à l'os is goed klaar gemaakt op de gril maar neemt geen saus deze zijn van de groothandel.
In het algemeen is het veel de duur voor wat je krijgt.
En de volgende dag was heel onze familie niet van het toilet houden .

• Verbleef: september 2015, reisde met familie