“Gril super”

Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees op de grill was super mossels héél lekker maar prijzig bediening vriendelijk. Leuke omkadering

Datum van bezoek: augustus 2020
Teamdevetteos, Eigenaar van Grill De Vette Os, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Dikke merci en hopelijk tot nog eens ! Grtjs Grill De Vette Os

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening , mooie kaart , keuze uit meerdere soorten steaks , top vlees gegeten (txogitsxu ) 60 pp , maar veel je hebt zeker geen voorgerecht nodig , twas super

Datum van bezoek: augustus 2020
Teamdevetteos, Eigenaar van Grill De Vette Os, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2020

Beste Yves, dikke merci, dit doet deugd ! Hopelijk tot nog eens ! Grtjs Team Grill de Vette Os.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de beoordelingen, gingen we met hoge verwachtingen naar De Vette Os. De start was top: toffe bediening en zeer lekkere hapjes (worstjes en calamares). Daarna ging het bergaf. Meer dan een uur wachten op het hoofdgerecht (kip, 2 x de topper Txogitxu en garnaalkroketten). Wat een teleurstelling. Het vlees was amper gebakken en nog heel koud van binnen. Het werd mee teruggenomen naar de keuken om het onder de salamander op te warmen. Ondertussen werden onze sauzen en frieten koud. Terug uit de keuken kregen we onze opgewarmde steak op een gloeiend heet bord waarop het vlees verder gaarde en dichtschroeide. Eén ober draaide zijn rug toen we hierover kloegen. Gelukkig was er nog een andere ober die zich verontschuldigde. Ik had nu toch verwacht dat er een tegemoetkoming zou komen en niet het volledige bedrag zou worden aangerekend. Niets was minder waar. 2 x 60 euro voor ons slecht gebakken ‘topvlees’. Wat een teleurstelling. Alles is nochtans aanwezig om hier een toplocatie van te maken. Dan liever naar een nabijgelegen vleesrestaurant waar men voor 75 euro een volledige menu eet met echt topvlees dat met liefde op een correcte wijze wordt klaargemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2020
Teamdevetteos, Eigenaar van Grill De Vette Os, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2020

Beste, dit is idd niet ok. Ik vroeg het na en blijkbaar was het die avond een nogal hectische bedoening. Geen excuus maar bij deze wil ik u ze toch aanbieden. Mvg, Grill de Vette Os

15 augustus 2020 beoordeeld

zoals steeds een uitstekende bediening en zeer lekker eten.
Kom zeker langs, dit restaurant is een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
Teamdevetteos, Eigenaar van Grill De Vette Os, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2020

Dikke merci Jeroen en hopelijk tot nog eens. Grtjs Team Grill de Vette Os

12 augustus 2020 beoordeeld

Bezochten tijdens onze vakantie in Veurne nav de goede recensies op TA. Deze zijn niet overdreven. Hier kan je lekker eten. Bij onze aankomst zat het terras, de overkant op straat al goed gevuld. Namen daarom plaats aan de zijkant naast het gebouw. Rustig plaatsje al heb je er wel regelmatig bekijks van de wachtenden van de nabijgelegen frituur die door de Corona maatregelen op straat staan te wachten op hun doosje frieten met.
De bediening is losjes en vriendelijk. De keuze van gerechten voldoende. Het streekdialect dat verworven is op het menu een plezierig iets. Prijzen redelijk.
Hebben uiteindelijk gekozen voor een bordje Spaanse ham (vers, dungesneden en overheerlijk), een Ierse Rib Eye met bearnaisesaus (lekker gebakken en botermals) alsook een halve kip met salade (hier smaakt een kip nog naar kip). Gerechten krijgen standaard zeer lekker brood met boter en smout als begeleiding. Frieten, witloofsalade, e.d zijn supplementair. Lekker huiswijntje begeleide onze maaltijd. Afgesloten met koffietje en iets meer dan 100Euro afgerekend. Zeer fijne avond en dikke aanrader! Best vooraf reserveren wegens populair!

Datum van bezoek: augustus 2020
Teamdevetteos, Eigenaar van Grill De Vette Os, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2020

Dikke merci en hopelijk tot snel !!! Grtjs Team Grill de Vette os.

Reizigers die Grill De Vette Os bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

Veurne, West-Vlaanderen
Koksijde, West-Vlaanderen

In Grill De Vette Os geweest? Deel je ervaringen!