“Beste restaurant van Veurne, deelgemeenten en omstreken”
Beoordeling van De Oogappel

De Oogappel
Geclassificeerd als nr. 8 van 47 Restaurants in Veurne
Keukens: Europees
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi kader, goede bediening, zeer gezellig, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! De tapa’s zijn een aanrader. Voor diegene die graag een degustiefje drinken, probeer zeker hun oudste Calvados

Datum van bezoek: juni 2021

16 juni 2021 beoordeeld

Vorige week hier tijdens een fietstocht aanbeland op het enorm gezellige terras.Zalig genoten van onze lunch. Gegrilde langoustines en sint-jacobsvruchten als starters to share. Achteraf konden de slibtongen en de kalfszwezerikken ons ook prima bekoren! Het interieur ziet er tevens bijzonder stemmig uit! Wellicht voor een volgend bezoek aan Veurne!

Datum van bezoek: juni 2021
1 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd laar werden super ontvangen, tafeltje aan de bar gekregen wat super gezellig was , eerst wat tapas om te delen de ravioli is top , voor ons nummer 1 in veurne qua eten en gastvrijheid, een aanrader voor iedereen, wij komen er regelmatig en steeds top , een pareltje op de appelmarkt .

Datum van bezoek: september 2020
19 augustus 2020 beoordeeld

We hebben de 'share' hapjes uitgeprobeerd :lekker, verfijnd en origineel. Geen klassiekers maar allemaal vernieuwend
We hebben met 2 5 bordjes gedeeld en hadden voldoende gegeten maar zeker geen overdadig gevoel
De gastvrouw kwam ons heel kil over : te druk, geen tijd, niet echt vriendelijk... Beetje extra hulp zou veel doen en het aangenamer maken zowel voor de bezoekers als voor de uitbaters
Kortom lekker gegeten maar beetje met zure nasmaak vertrokken

Datum van bezoek: augustus 2020
10 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm,gezellig kader in hartje Veurne!Smaakvolle,verse,lekkere keuken!Vriendelijke gastvrouw!Een aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die De Oogappel bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

Booitshoeke, West-Vlaanderen
Veurne, West-Vlaanderen

In De Oogappel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.