“Heerlijke tapas, fijn personeel”
Beoordeling van Klokhuis

Klokhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 47 Restaurants in Veurne
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke tapas. Supervriendelijke bediening. Het weer was niet schitterend, maar we hebben genoten op het mooie en verwarmde terras.

17 augustus 2021 beoordeeld

Super lekker!
Fijn en gezellig!
Gastvrij en heel vriendelijk!
Zelfs bij regenweer toch een stukje zomer!

Een echte aanrader!

9 augustus 2021 beoordeeld

Ondanks de regenbuien was er plek buiten onder de grote paraplu's met verwarmingselementen. Je kan hier lekkere tapas eten wat je kan delen met je tafelgenoten. Bordje leeg? Dan bestel je gewoon bij wat na een minuut van 15 op je tafel staat. Je hebt veel keuze in tapas, bier en wijn. Een echte aanrader.

27 juli 2021 beoordeeld

Ik had de dag voordien even de eetgelegenheden van Veurne bekeken op Tripadvisor. En hoewel we al wat laat aankwamen in Veurne, was het voor de zaak geen probleem om ons nog te bedienen. Heel vriendelijk personeel, leuke kaart én wat het belangrijkste is: heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs. Een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2021
23 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige zaak, super vriendelijke uitbaters en heerlijk eten en drinken. Geweldig om een zaak binnen te wandelen waar je enkel met positieve vibes kan buiten wandelen. That’s what it’s all about ❤️

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Klokhuis bekeken, bekeken ook

Veurne, West-Vlaanderen

In Klokhuis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.