“Een aanrader...”

Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Een aanrader inderdaad om een familiefeestje te geven in een mooi kader. Blij te zien dat ook jonge mensen de stiel 'tafelbediening' nog willen aanleren. Hopelijk worden ze er ook goed voor betaald... ;-)

28 mei 2018 beoordeeld

Een zeer prachtige omgeving en een schitterend kasteel is de ideale plaats om een familiefeest te geven.
Zeer uitgebreid buffet, lekkere hoofdschotel en dan nog eens een super dessert buffet.

Echt super lekker en dan maar genieten

1 mei 2018 beoordeeld

We zijn trouwe bezoekers aan dit restaurant, vriendelijk personeel, zeer veel vers bereidde gerechten, een echte aanrader, iedereen kan er zijn gading vinden.Bubbels, wachtbordje, zee-delicatessen, visklassiekers, exquise klassiekers, soepen, garnituren, ruime keuze aan hoofdgerecht, dessertbuffet, kaas, wijn, water, bier, ...
Bij de betaling eindrekening was er een foutje geslopen in ons nadeel, de zaakvoerder heeft ons 2 uur na ons vertrek hiervan op de hoogte gebracht, enkele dagen later was de zaak geregeld, eerlijke mensen, dank u wel

27 april 2018 beoordeeld

Mooi en aangenaam kader.
Personeel is vriendelijk. Bediening vrij vlot.
Mooie aanbieding via two for one.

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier voor een familiefeest , perfecte service, goeie bediening , niets op aan te merken , ruime keuze van het buffet

Reizigers die Kasteel D'Aertrycke bekeken, bekeken ook

Waregem, West-Vlaanderen

Torhout, West-Vlaanderen

In Kasteel D'Aertrycke geweest? Deel je ervaringen!