“Een aanrader in de streek van Torhout !”
Beoordeling van Forum

Forum
Reserveren met
Forum is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 39 Restaurants in Torhout
Keukens: Frans
Beschrijving: Er bestaat geen oprechter liefde dan de liefde voor lekker eten. Wat in 1988 bescheiden begon is uitgegroeid tot een adres waar vele fijnproevers graag terugkeren.
25 december 2015 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening door de gastvrouw.
Een heerlijke en verfijnde keuken aan een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Alle gerechten zijn een streling voor het oog en zeer lekker. De uitgebreide wijnkaart is zeer mooi samengesteld , een aanrader voor de échte wijnliefhebber!
Zeker voor herhaling vatbaar !

3 juni 2015 beoordeeld

Elke maand een gevarieerd menu met aangepaste wijnen en voor de liefhebbers steeds een heerlijk kreeftmenu. Ook van de kaart eten is mogelijk. Elke gang is een parel op de tong!

25 februari 2015 beoordeeld

Zeer lekker menu gegeten, vriendelijke personen en lekkere wijn. Aanrader in de streek.
Ging oorspronkelijk het Bib Gourmand-menu nemen, maar uiteindelijk is het "de grote" geworden..en hebben het ons geen moment beklaagd.

• Sfeer
7 november 2014 beoordeeld

Wij zijn hier al meerdere malen geweest en nog nooit teleurgesteld geweest. Je wordt er ontvangen door een supervriendelijke gastvrouw, die zoveel rust uitstraalt, dat je je onmiddellijk thuis en op je gemak voelt. Door de stoelen waan je je precies thuis in je salon, zalig zitten! Dan krijg je de kaart (wij nemen steevast de menu Escoffier) en dan merk je ook dat de prijzen iets hoger zijn, maar eens je begint te eten, je ook moet vaststellen dat dit restaurant prijs - kwaliteit heel hoog scoort.
We zijn er al geweest met een grote groep, met 4 en romantisch met z'n 2 en telkens is de bediening PERFECT! Heel raar eigenlijk dat we nog nooit in volzet Forum zijn toegekomen en je vaak de dag zelf nog kan reserveren. Op dit niveau kunnen koken en bedienen, zou het eigenlijk elke dag vol moeten zitten!
Dit is echt een aanrader, de moeite waard om te bezoeken. Het is 1 van de heel weinige plaatsen waar echt alles inbegrepen is, met een goeie prijs als rekening.
Aan iedere culinaire genieter => GA ER HEEN!! :o)

• Sfeer
9 januari 2014 beoordeeld

Top restaurant in klein gehucht van Torhout. Behoort tot een van de beste restaurants van de streek. Dit zegt alles.

Reizigers die Forum bekeken, bekeken ook

Torhout, West-Vlaanderen

In Forum geweest? Deel je ervaringen!