“Super ”

Geclassificeerd als nr. 22 van 37 Restaurants in Torhout
Beschrijving: Ontbijt, belegde broodjes, lunchroom, tearoom
Beschrijving: Ontbijt, belegde broodjes, lunchroom, tearoom
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, vriendelijk personeel. Broodjes zijn top, ontbijt super verzorgd, en de hamburgers zijn om je vingers van te likken !

27 maart 2018 beoordeeld

Fantastische locatie in het centrum van Torhout Heel verzorgde broodjes altijd super vers .vriendelijke bediening .meer dan een broodjeszaak verschillende ontbijt vormules super lekker een aanrader

20 februari 2018 beoordeeld

Dit adres gevonden op internet. Het was schitterend! Heel lekker broodje met Italiaanse hesp, leuk geserveerd. Zeer lekkere croque monsieur met genoeg rauwkost. Croque was zelfs te veel voor mij, mijne man heeft hem dan verder opgegeten. Lekkere koffie, Brasilia.
Héél vriendelijke bediening. Gezellig om te zitten. Een echte aanrader voor een broodjeslunch! Ook niet duur.

4 oktober 2017 beoordeeld

Zeer kindvriendelijk en goede service ,mooie omgeving en vlug bediend .ik ga er graag heen , de belegde broodjes zijn er overheerlijk en gretig belegd.

Reizigers die Broodgenot bekeken, bekeken ook

Torhout, West-Vlaanderen

In Broodgenot geweest? Deel je ervaringen!