“Altijd in orde”

Egyptisch - Italiaans Restaurant Nefertiti
Geclassificeerd als nr. 65 van 149 Restaurants in Roeselare
31 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel, steeds vlotte bediening. Eten is altijd in orde, ruim aanbod koude sauzen. Je moet niet lang wachten op je eten.

Datum van bezoek: april 2018

14 april 2018 beoordeeld

Vriendelijke uitbaters ,niet duur ,en lekker.
Ik eet er meestal Falafal ( = vegetarisch ).
Deze wordt geserveerd met lekkere groente ,en 6 sausjes.
Als U er bent ,kan ik dit gerecht zekerlijk aanbevelen.

Van de Cappuccino kan ik dat helaas niet zeggen . . die vond ik ronduit slecht.
Zal ik niet meer bestellen . .
Hij deed mij denken aan van die poeder die men in elke supermarkt vindt ,en die men dan oplost in water. Maar dan nog slechter . .

De reden waarom ik geen 5 op 5 geef . .

Had liever wat meer frieten gehad ,of in plaats van nu ,de frieten op je bord.
De Frieten in een schaal ,zodat men ,als deze uit is ,er nog kan bijbestellen.
En . . omdat de Cappuccino er ,zijn naam niet waardig is.

Datum van bezoek: april 2018
3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke uitbater. Broodje shoarma is alleszins ni min. Meer dan genoeg voor vijf €. Schotel shoarma krijg ik niet op. Kortom zeer lekkere pita voor een prikje. Met zes verschillende sausen. Aanrader.

Datum van bezoek: september 2017
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pitta schotel gegeten met gesmolten kaas erop en frietjes. Lekkere verschillende sausjes erbij, en aperitief maison is er lekker. Je kan er goedkoop eten en er is meer dan genoeg op de schotel. Konden niet met de kaart betalen.

Datum van bezoek: augustus 2017
28 februari 2017 beoordeeld

niet gezellig ,wel lekker en goedkoop eten. De Egyptische keuken is er lekker , de pizza's iets minder

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Egyptisch - Italiaans Restaurant Nefertiti bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Egyptisch - Italiaans Restaurant Nefertiti geweest? Deel je ervaringen!