“Lang wachten”
Beoordeling van Eetcafe Rodenbach

Eetcafe Rodenbach
Geclassificeerd als nr. 82 van 145 Restaurants in Roeselare
31 mei 2018 beoordeeld

Lekker eten, vriendelijke bediening. Maar de keuken kan zelf niet volgen als het kalm is. Je moet enorm lang wachten op je eten.

29 januari 2018 beoordeeld

Met vier waren wij, zaterdagavond.
Wij kozen voor een steak.
Veel uitleg is er niet nodig: een botermals stuk vlees,
perfect bleu chaud gebakken zoals gevraagd.
Daarbij een goede archiducsaus, frietjes in een krokant jasje.
Dat is likkebaarden, een goede vleesleverancier en iemand in de
keuken die zijn stiel kent.
Bij een volgende keer teken ik voor steak archiduc, jawel, zeker weten.

24 september 2017 beoordeeld

Ruime kaart, vele mogelijkheden om van alles te eten. Bediening is OK, niet onvriendelijk, maar niet ervaren.
Eten is OK maar het is altijd lang wachten ... soms heel lang wachten.

Als ze hier iets aan doen, misschien meer personeel in de keuken dan in de zaal, zal het een stuk aangenamer worden.

Prijs kwaliteit meer dan OK, maar hier geen quick lunch zoeken of met een geduldige kleinen komen.

9 april 2017 beoordeeld

Had de recencies gelezen en dacht ik zal maar een steak nemen,bien cuit gevraagt,het was nog rauw en ik kon het bijna niet snijden dat het zo taai was,ik zou aanraden om een paar euro's meer te vragen en kwaliteit te serveren. Mijn man,zoon en schoondochter waren heel te vreden ( vispannetje en de americain natuur ).De ober was heel vriendelijk!!!

22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker! Steaks en zeetong, alsook de garnaalkroketten super lekker! Een aanrader voor Roeselare!

Reizigers die Eetcafe Rodenbach bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Eetcafe Rodenbach geweest? Deel je ervaringen!