“Heel lekker voor een hele democratische prijs.”
Beoordeling van Mokkabar

Mokkabar
Geclassificeerd als nr. 4 van 146 Restaurants in Roeselare
1 week geleden beoordeeld

Mokkabar is een gezellige bistro waar je veel waar krijgt voor je geld. Ik vind de gerechten heel lekker en dit voor een hele bescheiden prijs. Ze mogen hun tarieven wat mij betreft wel wat verhogen. Er hangt ook altijd een hele leuke vibe.

Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dank je wel voor je feeback!

1 week geleden beoordeeld

Lekkere en gezonde snacks in een leuk interieur. Je kan er gerechtjes, snacks en dranken ontdekken. Mooi gepresenteerd.

Bedankt!

11 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag een snelle lunch gegeten in deze gezellige zaak. Vriendelijke en knappe bediening. Veel keuze aan koffie’s

Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2018

Dank u!!

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier een ontbijtje komen eten en we waren aangenaam verrast door de gezelligd. Het lekkere ontbijt. Ook op de kaart stonden andere lekkere dingen. Wij gaan zeker nog eens terug

Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 oktober 2018

Bedankt!!

8 oktober 2018 beoordeeld

Een aangename plek om te vertoeven. Maar zeer trage bediening. Produkten zijn ok maar door de lange wachttijden wordt het genant en ambetant.
Ga daar niet als je grote dorst hebt en een snelle bediening wilt.

Reizigers die Mokkabar bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Mokkabar geweest? Deel je ervaringen!