“bezoek aan mokkabar”
Beoordeling van Mokkabar

Mokkabar
Geclassificeerd als nr. 4 van 150 Restaurants in Roeselare
8 oktober 2018 beoordeeld

Een aangename plek om te vertoeven. Maar zeer trage bediening. Produkten zijn ok maar door de lange wachttijden wordt het genant en ambetant.
Ga daar niet als je grote dorst hebt en een snelle bediening wilt.

Datum van bezoek: oktober 2018

3 oktober 2018 beoordeeld

Heel attente verwelkoming, vriendelijke sfeer, zalige (dubbele) expresso ! Ideaal gelegen, (bij parking Wallenstraat) voor een afspraak in hartje Roeselare.

Datum van bezoek: oktober 2018
Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Bedankt!!

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is vers,het is er heel gezellig,je waant je er niet meer in Roeselare...wij gaan er regelmatig naar toe...reserveren is aangewezen

Datum van bezoek: september 2018
Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Bedankt!

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al eens geweest gewoon voor een koffie en dan was het een hele goede bediening en koffie. Vandaag echter gaan ontbijten, gereserveer om 9u30. Het was zeeeeer druk en er liep maar 1 iemand in de zaal + buiten. Na 15min. wachten heeft mijn vriendin zelf een boek gaan halen om te kijken welk ontbijt we gingen nemen. Na 3 kwartier had ik nog altijd mijn koffie niet, ze waren het vergeten ( kan gebeuren) na een uur dan ons “ ontbijt” kunnen eten rond 10.45 uur. Ontbijt was in orde de bediening vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

er wordt veel zorg besteed aan de maaltijden
verse producten, veel groenten: een aan te raden plaatsen om goed te lunchen
groot aanbod van taartjes en er wordt rekening gehouden met allergieën
en uw trouwe viervoeter is daar ook meer dan welkom

Datum van bezoek: augustus 2018
Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Bedankt voor je mooie recensie! Groeten Mokkabar team!

Reizigers die Mokkabar bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Mokkabar geweest? Deel je ervaringen!