“Altijd een bezoekje waard”
Beoordeling van Mokkabar

Mokkabar
Geclassificeerd als nr. 4 van 146 Restaurants in Roeselare
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles is vers,het is er heel gezellig,je waant je er niet meer in Roeselare...wij gaan er regelmatig naar toe...reserveren is aangewezen

Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2018

Bedankt!

3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier al eens geweest gewoon voor een koffie en dan was het een hele goede bediening en koffie. Vandaag echter gaan ontbijten, gereserveer om 9u30. Het was zeeeeer druk en er liep maar 1 iemand in de zaal + buiten. Na 15min. wachten heeft mijn vriendin zelf een boek gaan halen om te kijken welk ontbijt we gingen nemen. Na 3 kwartier had ik nog altijd mijn koffie niet, ze waren het vergeten ( kan gebeuren) na een uur dan ons “ ontbijt” kunnen eten rond 10.45 uur. Ontbijt was in orde de bediening vriendelijk.

28 augustus 2018 beoordeeld

er wordt veel zorg besteed aan de maaltijden
verse producten, veel groenten: een aan te raden plaatsen om goed te lunchen
groot aanbod van taartjes en er wordt rekening gehouden met allergieën
en uw trouwe viervoeter is daar ook meer dan welkom

Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2018

Bedankt voor je mooie recensie! Groeten Mokkabar team!

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de herexamens is goede koffie een echte must. Gelukkig zijn we hier bij het juiste adres. Het personeel is er altijd vriendelijk, ook al is het wat drukker. Super handig dat je je koffie kan meenemen en niet verplicht bent om het ter plaatse op te drinken. Koffie Vanilino en Hazelino zijn een echte aanrader!

Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Dank u wel students!! En good luck

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fris ogende zaak met een leuk terras aan de zijkant in hartje Roeselare. De menukaart staat vol lekkere gerechtjes met een moderne en frisse twist, de bediening is zeer vriendelijk. Voor elk wat wils!

Veroniekie, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2018

Dank u wel!

Reizigers die Mokkabar bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Mokkabar geweest? Deel je ervaringen!