“Lekker vers en gezond”
Beoordeling van Mokkabar

Mokkabar
Geclassificeerd als nr. 4 van 149 Restaurants in Roeselare
21 februari 2017 beoordeeld

Altijd een droom om naar de mokkabar te gaan met altijd verse producten en lekkere salades
Snelle en goede bediening

Datum van bezoek: november 2016
TimVandenberghe, Eigenaar van Mokkabar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2017

Bedankt voor de leuke reactie. Tot binnenkort!

21 februari 2017 beoordeeld

Als wij naar de Mokkabar gaan , wat bijna iedere zaterdag is, is dit meestal voor een lekkere Latté. Heet zoals het moet. Soms wat wachten daarop maar door de drukte altijd is dit heel normaal en hen zeker vergeven en meer dan goedgemaakt door de vriendelijkheid van het personeel!

21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontbijtformules zijn uitstekend in de mokkabar. Zeer uitgebreide keuze, super verse produkten.
Zeker en vast voldoende aanbod. Vlotte vriendelijke bediening. Aangename plaats om te vertoeven.
Lekkere dessertjes in de namiddag te verkrijgen.

21 februari 2017 beoordeeld

Ik kom er al enkele jaren en het voelt gewoon als thuiskomen. Deze no-nonsense zaak blijft mijn favoriet in Roeselare. Lekker eten, leuke bediening en je bent er eigenlijk snel weer buiten als je bv over de middag vlug iets gaat eten tussen het werk door. Onlangs hebben ze ook akoestische panelen aan het plafond gehangen. Dit maakt het nog aangenamer!

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellige zaak, heel lekker gegeten en top bediening, mijn man neemt altijd ceasersalade omdat die zo lekker is.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Mokkabar bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Mokkabar geweest? Deel je ervaringen!