“Ontbijtformule”
Beoordeling van Mokkabar

Mokkabar
Geclassificeerd als nr. 4 van 149 Restaurants in Roeselare
21 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontbijtformules zijn uitstekend in de mokkabar. Zeer uitgebreide keuze, super verse produkten.
Zeker en vast voldoende aanbod. Vlotte vriendelijke bediening. Aangename plaats om te vertoeven.
Lekkere dessertjes in de namiddag te verkrijgen.

21 februari 2017 beoordeeld

Ik kom er al enkele jaren en het voelt gewoon als thuiskomen. Deze no-nonsense zaak blijft mijn favoriet in Roeselare. Lekker eten, leuke bediening en je bent er eigenlijk snel weer buiten als je bv over de middag vlug iets gaat eten tussen het werk door. Onlangs hebben ze ook akoestische panelen aan het plafond gehangen. Dit maakt het nog aangenamer!

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergezellige zaak, heel lekker gegeten en top bediening, mijn man neemt altijd ceasersalade omdat die zo lekker is.

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak met vlotte bediening en kwaliteitsproducten
Lekker
Vlot bereikbaar
Aanrader voor iedereen

17 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke locatie. Waar heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel lang geleden een doe-het-zelf zaak zat. Mooi terras , vriendelijke bediening. Echte koffie met heerlijke gezonde voedingsproducten.

Datum van bezoek: februari 2017

Reizigers die Mokkabar bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Mokkabar geweest? Deel je ervaringen!