“Ontgoochelend”

Vespa'z
Geclassificeerd als nr. 128 van 140 Restaurants in Roeselare
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld

Wat een ontgoocheling! Enkele jaren geleden lekker vegetarisch gegeten in Huyze Desmet maar wat we onlangs voorgeschoteld kregen kan moeilijk een volwaardige maaltijd genoemd worden. De vegetarische spaghetti bestond een hoop tot "mousse" gekookte spaghetti met daarover tomatensaus waarin welgeteld 4 versnipperde champignons en 2 stukjes courgette (denk ik, want ook geen structuur meer) terug te vinden waren. Kostprijs: 15 euro. De take-away spaghetti's in kartonnen potjes doen beter. Het personeel was niet hartelijk. Qua netheid: de tafels waren vuil toen we arriveerden. Er was nochtans personeel dat stond toe te kijken. Slechts eentje werd haastig schoongemaakt. Mijntafelgenoten bleven vriendelijk omdat ik hen had uitgenodigd maar gaven achteraf ook toe dat we hier in de toekomst beter niet terug komen. Jammer voor een mooie zaak vlak op de Grote Markt.

21 augustus 2021 beoordeeld

De menukaart ter plaatse was veel beperkter dan wat op hun website staat (was nochtans avond). Mooi en gezellig interieur, middelmatig eten.

Eten kwam ook te snel (waren nog bezig met aperitief). 4 kazensaus blijkt tomatensaus met kaas te zijn... Was vroeger beter.

16 augustus 2021 beoordeeld

Personeel loopt er rond alsof ze het niet graag doen. De goeiedag die je krijgt is koel en omdat het moet, precies tegen hun zin. Het slaatje kip was precies van ver op het bord gesmeten, en de stukken kip waren helemaal uitgedroogd en taai. Ook de kaaskroketten smaakten naar niets, geen smaak en de frietjes waren erg vettig. Het gevraagde brood hebben we nooit gekregen. Nogtans is het er prijzig genoeg. Ook bij vertrek geen bedankt of goedenavond terwijl ze ons duidelijk zagen vertrekken.
Never again!

3 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten.
Mooie gevarieerde kaart en zeer lekker opgediende schotels!
Bij mooi weer is er een leuk terras beschikbaar.

Komen zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2020
28 augustus 2020 beoordeeld

Deze namiddag in vespa'z 1 in Roeselare . Vlotte bediening , lekker gebak .
Wat Coronamaatregelen betreft NIET in orde . Er wordt geen registratie gedaan tenzij je zelf de QR code scant die op de tafel kleeft en de registratie invult . Wanneer ik de ober aansprak daarover was hij nogal onvriendelijk en antwoorden dat het logisch is dat je registreerd met de code , maar volgens mij kennen velen dit systeem niet . Hoe weet men wie zich registreerd als men dit niet navraagd . Op sommige tafels hangt geen QR code en zag ik ook geen formulier om in te vullen . Tafels worden zelden ontsmet , meestal afgeveegd met een vod die niet telkens uitgespoeld is . Dit stoorde mij enorm daar ik zaken ken die heel nauwkeurig de registratie doen en telkens tafels en stoelen ontsmetten .Door de laksheid van zaken als Vestpa'z wordt de horeca in een slecht daglicht gesteld .
Ik reageer zelden maar dit wilde ik toch eens zeggen .

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Vespa'z bekeken, bekeken ook

Rumbeke, West-Vlaanderen

Roeselare, West-Vlaanderen

In Vespa'z geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.