“Coronamaatregelen”

Vespa'z
Geclassificeerd als nr. 125 van 142 Restaurants in Roeselare
Keukens: Italiaans
28 augustus 2020 beoordeeld

Deze namiddag in vespa'z 1 in Roeselare . Vlotte bediening , lekker gebak .
Wat Coronamaatregelen betreft NIET in orde . Er wordt geen registratie gedaan tenzij je zelf de QR code scant die op de tafel kleeft en de registratie invult . Wanneer ik de ober aansprak daarover was hij nogal onvriendelijk en antwoorden dat het logisch is dat je registreerd met de code , maar volgens mij kennen velen dit systeem niet . Hoe weet men wie zich registreerd als men dit niet navraagd . Op sommige tafels hangt geen QR code en zag ik ook geen formulier om in te vullen . Tafels worden zelden ontsmet , meestal afgeveegd met een vod die niet telkens uitgespoeld is . Dit stoorde mij enorm daar ik zaken ken die heel nauwkeurig de registratie doen en telkens tafels en stoelen ontsmetten .Door de laksheid van zaken als Vestpa'z wordt de horeca in een slecht daglicht gesteld .
Ik reageer zelden maar dit wilde ik toch eens zeggen .

Datum van bezoek: augustus 2020

8 februari 2020 beoordeeld

We waren beperkt in tijd en daar heeft men netjes rekening mee gehouden. Het is een nette instelling, en we hebben genoten van onze pasta. De verhouding prijs/kwaliteit was zeker in orde, correcte bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
13 januari 2020 beoordeeld

Vooraleer naar de bioscoop te gaan kunnen genieten van hun keuken. Zeer goede bediening en lekkere gerechten die op het menu staan. Vriendelijke en juiste bediening bvb qua cuisson van het vlees.

Datum van bezoek: november 2019
6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk met de familie gegeten.
Vanaf de binnenkomst werden wij begroet door vriendelijk en hulpzaam personeel.
We waren met 5 personen maar dit was geen enkel probleem er werden meteen tafels bij elkaar geschoven.
Iedereen had wat anders uitgezocht.
Ik had de vis salade met garnalen en zalm en die was overheerlijk. Iedereen aan tafel was het er over eens dat we hier zeker terug komen.

Datum van bezoek: januari 2020
19 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen ikzelf en mijn vriendin iets gezelligs wilden eten na een dagje op stap werden we verre van hartelijk ontvangen. We zijn uiteindelijk vertrokken met een slecht gevoel in onze maag nadat we weggejaagd werden met onze “gigantische” buggy’s. Ongemanierde ober!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Vespa'z bekeken, bekeken ook

Rumbeke, West-Vlaanderen

Roeselare, West-Vlaanderen

In Vespa'z geweest? Deel je ervaringen!