Vandaag geopend: Gesloten
Hoogtepunten uit beoordelingen
Ons maandelijks sauna bezoek

Zeer verzorgde mooie stijlvolle thermen. Goed verzorgde opgiet sessies maar vooral super genoten ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld

Ruiselede, België
via mobiele applicatie
Lees alle 438 beoordelingen

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Erg ontspannende wellness met een rustige ligging. Mooie keuze aan verschillende sauna’s, stoombaden, enz... Bar/restaurant is wel iets te prijzig.

Datum van activiteit: oktober 2018
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hartelijk dank.. bedankt dat je onze wellness heerlijk vind.. kwaliteit van verse gerechten eisen een zekere prijs..

Beoordeeld op 7 september 2019

Zeer mooie sauna, Telkens opnieuw word ik steeds vriendelijke ontvangen door de vrouw des huizes. De opgietsessies zijn steeds zeer goed verzorgd met dat kleine extraatje erbij die het doet. Het is en blijft één van mijn favoriete saunas. Ik heb al andere gezien die het bijlange niet zo goed doen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Hartelijk dank voor de “hart” verwarmende commentaar.. gasten, die meermaals komen weten onze inspanningen te waarderen en we zijn heel verheugd dat onze steeds terugkerende gasten dit apprecieren...tot een volgende bezoek

Beoordeeld op 4 september 2019

Al enkele jaren dat we regelmatig komen genieten van deze zalige sauna’s. Telkens weer genieten van de opgietsessies.
Winters zomers, altijd even heerlijk.
Ook het restaurant is heel in orde.
Je kan daar gemakkelijk een hele dag vertoeven.

Datum van activiteit: augustus 2019
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Hartverwarmend! Voor al degenen die zich bij ThermenR inzetten om continu voor een mooie wellnessbeleving te zorgen voor al onze gasten.. dank

Beoordeeld op 31 augustus 2019

Al 6 jaar lang trouwe klant van Thermen R en alweer een TOP-dag beleefd.
Een prachtig complex, fantastische sauna’s en een uitstekende keuken. Een echte aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2019
Rikvi, Eigenaar van Thermen R, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2019

Hartelijk dank voor de reactie... leuk te vernemen dat gasten reeds zo lange tijd ThermenR een top locatie vinden .. tot een volgend bezoek.,

Beoordeeld op 29 augustus 2019

Super genoten van een namiddag in het saunacomplex, zeer vriendelijk onthaal, super sauna's, lekker zwembad, genoten van alle accommodaties. Het eten was ook zeer lekker.

Datum van activiteit: augustus 2019

Deugddoende reactie voor iedereen die zich bij ThermenR inzet om onze gasten een mooie wellnessdag te geven.., hartelijk dank