“Top”

Boury Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 129 Restaurants in Roeselare
Keukens: Belgisch
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant was supergezellig, net als de gastvrijheid. Maar.. het eten kan niet overtroffen worden, noch op kleur, smaak, ... geen woorden genoeg

Schrijf een beoordeling

10 september 2017 beoordeeld

Indien Restaurant Boury een theatervoorstelling zou zijn, dan kreeg het ganse team, met chef Tim en partner op kop, een staande ovatie. Een hele avond de ene smaakbom na de andere. Zo creatief, zo vernieuwend, zoooooo lekker... Ook de locatie en de inrichting straalt een en al klasse uit, zonder "grand chi chi" te zijn. Hier voel je je meteen thuis. Ook de prijs valt voor een sterrenzaak reuze mee. Daar kunnen andere "sterren" in de regio nog een voorbeeld aan nemen.
Hier komen we zeker nog terug.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier zowel gegeten als blijven overnachten. Al bij het binnen rijden van het domein waren we direct onder de indruk van dit mooie pand. De ontvangst was professioneel. De kamer was proper, mooi ingericht en afgewerkt tot in de details. Het diner was ook genieten van begin tot einde. Alle gerechten vanaf de amuses tot de desserten waren smaakvol en lekker. De bediening was feilloos en vriendelijk. Ook het ontbijt was afgewerkt tot in de puntjes. Wij hebben veel bewondering voor deze jonge chef/ondernemer en zijn team.

5 september 2017 beoordeeld

menu Boury gekozen: ieder gerecht was werkelijk overheerlijk, echte kunstwerkjes, verrassende smaakcombinaties, op een bijzonder aangename manier telkens voorgesteld,en dit alles in een heel mooi kader.
We hadden bovendien het geluk om het aperitief en de koffie te nemen in de prachtige tuin!
Heel veel bewondering voor het volledige team,spontaan, super vriendelijk, dynamisch, oog voor ieder detail!
Kortom: echt genieten van de eerste tot de laatste minuut !!

3 september 2017 beoordeeld

Elk jaar een vaste bestemming geworden van ons. Pracht van een zaak met super vriendelijke bediening. Eten van de bovenste plank en helemaal niet duur (prijs kwaliteit). Ook zeer mooie wijnen die de menu begeleiden. Laatst mijn collega's meegenomen en ook zij waren laaiend enthousiast, mij zien jullie zowiezo nog terug (heb al opnieuw gereserveerd).

Reizigers die Boury Restaurant bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Boury Restaurant geweest? Deel je ervaringen!