“Goede sushi restaurant”
Beoordeling van Pema Sushi

Pema Sushi
Geclassificeerd als nr. 59 van 149 Restaurants in Roeselare
30 mei 2018 beoordeeld

Restaurant kan je heel diverse dingen eten, van sushi maar ook warme gerechten.
Bediening is vriendelijk ( de eerste keer als we er gingen had ik graag wat meer uitleg gekregen over de verschillende soorten daar we daar niet zo in thuis zijn en de informatie buiten de kaart was nogal karig) maar ondertussen al diverse keren geweest en iedere keer lekker gegeten. Het groene licht in het restaurant maakt de sfeer wat ongezellig.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het interieur was mooi, niet top maar mooi, alles was heel netjes en schoon. De Sushi zelf was top, supervers, grote stukken vis, overheerlijke zalmtartaar met advocado, gewoonweg top, prijs kwaliteit zit super.

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

- lekker
- vlotte bediening
- hygiënisch/ vers
- vriendelijk
- goede prijs kwaliteit

Voor herhaling vatbaar!

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb al enorm veel sushi gegeten op verschillende plaatsen. (Ook in Azië)
En de verhoudingen kloppen echt niet... Mij zien ze hier niet meer terug.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Interieur niet top maar ideaal voor take-away. Je kan op voorhand bestellen om wachttijden te vermijden .

Reizigers die Pema Sushi bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

Roeselare, West-Vlaanderen

In Pema Sushi geweest? Deel je ervaringen!