“ Gezellig en Lekker”

Voeg deze dan toe!
Barlaban
Geclassificeerd als nr. 6 van 14 dingen om te doen in Roeselare
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker cocktails gemaakt door iemand die kennis van zaken heeft!!! Op donderdag gratis tapas!!!!!!!!!

6 december 2017 beoordeeld

als je Roeselare wilt ontdekken, dan moét jeook eens langs bij Barlaban: een cafe die je onderdompelt in een thuisgevoel ,zoals het bij onze grootouders ooit was. Soms wel eens de kroon van Krottegemwijk genoemd.
Eens er geweest, altijd weer terug!

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Huiselijke sfeer,enorm aanbod en prachtig versierde cocktails.Heel gezellig keuvelen.Heel vernieuwende hemelse smaken ontdekt.

Reizigers die Barlaban bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Barlaban geweest? Deel je ervaringen!