“Overdadig”
Beoordeling van Amadeus

Amadeus
Geclassificeerd als nr. 120 van 146 Restaurants in Roeselare
31 mei 2018 beoordeeld

Van alles wordt er overdreven, veel te veel "saus" over de ribbetjes, waardoor je het vlees niet meer smaakt. Een grote klomp koude boter in de aardappel. Niet onze stijl. Achteraf nog een frituur bezoekje gedaan.De ober vroeg wat we er van vonden, we vertelden onze mening. Hij zei dat we de volgende keer maar kipfilet moesten vragen.

15 mei 2018 beoordeeld

de gekruide ribbetjes gevraagd aangezien ik geen fan ben van zoetigheid. de ribben waren zeker niet goed gekruid (redelijk flauw) maar qua smaak vielen die wel mee. de aardappel was niet slecht maar had graag optie gehad om er brood te kunnen bijvragen. de bediening is snel en vriendelijk. de bijgeleverde salade is meer bedoeld als versiering want is praktisch nihil. de prijs voor en pint is schandalig duur voor Roeselare en voor dit type "restaurant" (3,60 euro voor een 33cl????)
er zijn betere alternatieven indien je ribbetjes wil eten (ik denk dan bvb aan de Zilveren Lepel in Hooglede)

10 april 2018 beoordeeld

Smaken verschillen maar voor ons gaat niets boven de ribbetjes van Amadeus in hun plakkerige saus vergezeld van een 'petat' in de 'péle' met de gekende kruidenboter...

23 januari 2018 beoordeeld

sinds mijn studententijd , op bezoek bij amedeus (gent).
hier dezelfde smaak teruggevonden , jammer dat het interieur niet even retro is , maar bon zegt niets over het eten !!

11 januari 2018 beoordeeld

Gunstige prijs/kwaliteit verhouding voor liefhebbers van het peuzelen of knabbelen aan ribbetjes. Succesformule, aanwezig in verschillende steden, zie hun website!

Reizigers die Amadeus bekeken, bekeken ook

Roeselare, West-Vlaanderen

In Amadeus geweest? Deel je ervaringen!