“Nooit meer!”
Beoordeling van Amadeus

Amadeus
Geclassificeerd als nr. 123 van 149 Restaurants in Roeselare
23 december 2017 beoordeeld

Gelukkige hadden we een gezellige groep mee, anders waren we na 2 uur wachten op ons eten waarschijnlijk al in slaap gevallen. Het voorgerecht, had eerder iets weg van een lekkere maaltijd voor konijnen en bij het hoofdgerecht was de aardappel overgoten in poedersaus, wat ervoor zorgde dat het niet meer te eten was. 1 pluspuntje: de ribben waren wel lekker, maar geef ze mij toch maar 'natuur'.

Datum van bezoek: december 2017

16 november 2017 beoordeeld

Om met de pluspunten te beginnen: vriendelijke staff, ook al was het heel druk en hadden we niet gereserveerd.

Voor de rest weinig wat me doet verlangen naar een nieuw bezoek. De ribbetjes waren niet de allerbeste, maar ook niet de allerslechtste die ik ooit heb gegeten. De saus is lekker, net als de aardappel.

Voor de beleving moet je het niet doen, voor het eten eigenlijk ook niet. Ik ging, ik at en ik kom niet meer terug.

Datum van bezoek: november 2017
13 november 2017 beoordeeld

Rustiek ogend restaurant met beperkte kaart. De ribben waren ok, maar te veel saus. Ook de aardappel was voor ons met teveel looksaus. Bediening ok. Prijs valt mee, maar er zijn betere plekken om ribbetjes te eten.

Datum van bezoek: september 2017
6 november 2017 beoordeeld

Ik ga hier geen horecazaak afbreken , enkel opbouwende kritiek geven. Ik heb de ribbetjes gegeten. Deze zijn zeker mals maar er wordt overdreven met een zoete stroop, deze maken de ribbetjes inderdaad lekker, maar teveel is teveel, dus eventjes instrijken met deze ( ik denk een melasse stroop ) en dan zullen deze perfect zijn, nu is dit teveel .
De aardappel was ook heel lekker , er wordt een soort boter op gesmeerd, deze is lekker , maar wederom teveel is teveel. Dus op de aardappel iets minder van de boter opsmeren, zet liever een potje op tafel, en doe enkel een plakje zuivere boerboter op de aardappel, degene die dan deze speciale boter wensen te eten kunnen dit ook ( er zit look ) en dan als je repasse geeft, niet op een plateau om drank mee te serveren, haal een mooie ovalen plateau ( metro, kennen ze wel ) en doe dan de repasse , heeft ook iets meer standing. Van het personeel heb ik totaal geen klagen, zijn vriendelijk, attent, ....Dus Roeselare , met deze eenvoudige tips kun je echt het verschil maken, en beter recencies krijgen, ga ik nog terug, ja , om eens te kijken of er inderdaad iets veranderd is, het zijn simpele aanpassingen en deze kunnen ook zorgen voor een grotere omzet, geloof me.

Datum van bezoek: november 2017
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Alleen hadden we tafel besteld voor 17 en zaten we heel raar. Ook weer een dikke duim voor Kelly die ons goed bedient heeft ondanks de hele erge drukte

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Amadeus bekeken, bekeken ook

Kortrijk, West-Vlaanderen

In Amadeus geweest? Deel je ervaringen!