Beoordeeld op 5 augustus 2019

Ontvangst bij aankomst was heel vlot en vriendelijk. De kamers zijn vrij klein, maar netjes en hygiënisch. Wij hadden zicht op de binnenkoer, dus helemaal geen last van geluid van voorbijkomende trams. Ontbijt was subliem! Heel veel keuze, alles heel vers, niets ontbrak. Beste ontbijt tot nog toe. Enig minpuntje dat de tweede ochtend opeens een medewerkster ons kamernummer kwam vragen ter controle, terwijl de ontbijtzaal reeds leeg was. Alsof we zouden tafelschuimen... De parking voor het hotel heeft slechts enkele plaatsjes dus deze stond volledig vol. In de buurt is genoeg gratis parking, maar op drukke dagen is het niet evident om een plaatsje te vinden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij waren heel tevreden! We mochten onze hond meenemen en het ligt kort aan het hondenstrand! Ook zeer goed ontbijt, echt alles is aanwezig pannenkoeken, koffiekoeken en yoghurt met wel 10 verschillende toppings! En een zalig bed! Enigste minpuntje is de deuren die hard toeslaan waardoor de hond vaak wakker schoot. Leuk hotel met perfecte ligging, kortbij een parking en keuze voor zicht op zee.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Ze zijn actueel het hotel aan het verbouwen, dit vergeten ze dan wel te melden op de website of aan de telefoon. Op een compensatie moet je ook al niet rekenen. Wij hadden onze hond bij dus konden terug naar huis omdat we niets anders vonden

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.
Een mooie kamer met alle nodige voorzieningen.
Het ontbijt was super! Heel gevarieerd, lekker, keuze te over!
Vriendelijk personeel.
Prima ligging in Middelkerke aan de dijk

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

Website info is misleidend: Alleen foto van de mooiste en ruimste studio, is niet wat je krijgt voor 2p.
Renovatie wel degelijk bezig aan Hotelgevel (ipv aanpalend gebouw )- is niet vermeld bij reservatie, geen compensatie.
Studio klein (Slpk = 40cm rondom bed) maar proper en in goede staat. Kamerservice OK. Ontbijt: uitgebreid aanbod en voldoende aangevuld.

Datum van verblijf: februari 2019