Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.
Een mooie kamer met alle nodige voorzieningen.
Het ontbijt was super! Heel gevarieerd, lekker, keuze te over!
Vriendelijk personeel.
Prima ligging in Middelkerke aan de dijk

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

Website info is misleidend: Alleen foto van de mooiste en ruimste studio, is niet wat je krijgt voor 2p.
Renovatie wel degelijk bezig aan Hotelgevel (ipv aanpalend gebouw )- is niet vermeld bij reservatie, geen compensatie.
Studio klein (Slpk = 40cm rondom bed) maar proper en in goede staat. Kamerservice OK. Ontbijt: uitgebreid aanbod en voldoende aangevuld.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Wij waren hier in de herfstvakantie met 2 kids en een hond. Kamer viel wat klein uit maar was zeer proper en alles was tip top in orde. Personeel doet er alles aan om je een aangenaam verblijf te bezorgen. Zeker een aanrader maar volgende keer vragen we een grotere kamer. Ontbijt zeer goed en in de prijs inbegrepen. Mensen doen ontzettend veel moeite. Zeer uitgebreid en ook glutenvrij brood. Dikke pluim voor de zeer gedienstige baliemedewerker en allrounder van dit hotel!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 oktober 2018

Leuk hotel, proper en leuk om met een hond te overnachten. Hadden kamer 72 met uitzicht op duinen en straatkant.
kamers net en proper. Personeel een voor een top. Klant staat centraal. En je hond kan mee ontbijten in de lounge, zo moet hij niet op de kamer alleen achter blijven. Ontbijt is enorm...warm en koud, en wordt constant bijgevuld. Hotel is een echte aanrader.
Momenteel in de week werken aan de gevel van het gebouw ernaast wat voor lawaaihinder zorgt. Personeel is hierdoor zelf wel verveelt. Werken duren normaal tot december 2018.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Een leuk en proper hotel. Wel jammer dat er niets gemeld werd van de werken id volledige blok. We hadden dan misschien wel overwogen om een ander hotel te kiezen, maar dan was er een ander gevoel bij geweest. Nu werden we wakker om 7u30 met boren en slijpschijven achter ons bed en was er van uitslapen, heerlijke rust geen sprake. Even een kleine compensatie of een melding op voorhand dat er geluidsoverlast is,was hier wel op zijn plaats geweest. Een zeer spijtig voorval, want op zich is het wel een goed hotel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2018