“Nieuwe Uitbaters”
Beoordeling van Mess Continental

Mess Continental
Geclassificeerd als nr. 59 van 103 Restaurants in Middelkerke
31 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen weekend in deze brasserie gegeten.

Het restaurant blijkt overgenomen te zijn.
Vroeger bij de vorige uitbaters kon men à Volonté eten aan € 12,- p/persoon. Meerdere malen heel tevreden. Goed eten aan een schappelijke prijs en bediening altijd vrolijk en behulpzaam.

Helaas is hiervan niets meer over.

Een lauw warme hap is alles wat er overblijft na de overname en dit voor € 14.

Voor ons is deze verandering alles behalve een vooruitgang.

Dit was waarschijnlijk onze laatste keer......

Familie Goossens

13 mei 2018 beoordeeld

Kamers zeer netjes en goede bedden, het eten is eenvoudig maar superlekker alle ingredienten zijn dagvers . Zeer vriendelijke bediening en prachtig uitzicht op het zeetje. Prijs kwaliteit is dit een topper ! We komen zeker terug

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie, ruime kamers. Verzorgd interieur.
Ontbijtbuffet ruim voldoende.
Misschien een gebakken eitje en een braadje spek zou erbij mogen.
Vriendelijk personeel. Wij keren tevreden terug naar huis.

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Openingsuren worden tot op de minuut nageleefd, maaltijden zijn weinig creatief noch lekker. Bediening doet pogingen om het algemene belevingsniveau te verhogen maar zonder succes.
Goedkoop eten heeft hier z'n prijs.

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niveau van een bedrijfsrestaurant. Zeer goedkoop. Goede bediening. Hoofdgerecht in buffetvorm à volonté!!

Reizigers die Mess Continental bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Mess Continental geweest? Deel je ervaringen!