“Leuke stop, lekker gegeten”
Beoordeling van Kromme Elleboog

Kromme Elleboog
Geclassificeerd als nr. 7 van 101 Restaurants in Middelkerke
30 mei 2018 beoordeeld

Op fiets een leuke maaltijd stop. Heel vriendelijke ontvangst in een iets verouderde omgeving. De keuken en de wijntjes waren wel heel lekker. Alle gerechten hadden smaak en waren heel goed gegaard.We aten op het terras bij mooi weer. Gezien er ook een speelpleintje voor kinderen is kan je hier perfect met de kleinkinderen langskomen. Goeie prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat de iets verouderde infrastructuur (zeker ook ophet terras) de beste score niet toelaat.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aanwezig met een paar koppels vrienden. We hebben a la carte gegeten. Het eten was lekker en voldoende ruime porties. Ik vroeg een afwijking van de kaart (iets met asperges) en ik kreeg een ruime portie asperges met handgepelde garnaaltjes. De kreeftbereiding was ook zeer lekker. Een adresje om nog eens terug te keren. Tarbot in zoutkorst is een specialiteit.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een adresje die aan te raden is!!! Wij gaan zeker terug!!!! Wij kozen voor de lunch, we hadden eerst een fantasie van verse garnalen en daarna zeebaars op een bedje van couscous en verse groentjes. We werden verwend met een heerlijke ijskoffie als afsluiter.

14 april 2018 beoordeeld

Eindelijk kunnen reserveren, maar wat wil je als je goed en populair bent.
Als je binnenkomt voel je je ineens thuis, warm onthaal in een fijn decor.
Begonnen met een Carpaccio met huisgemaakte ganzenlever, super combinatie.
Daarna rundvlees met een zachte pepersaus en knapperige zelf gesneden frietjes, een klassieker met een "Kromme Elleboog"- touch. Beide gerechten op voorspraak van de chef vergezeld van verassende wijnen. Tafelgenoten hadden allen geopteerd voor de asperges gevolgd door hopscheuten met kabaljauw (suggestie van het moment, stond niet op de kaart) : ze waren alle drie zeer enthousiast.
Alles werd perfect en professioneel gebracht door de echtgenote van de chef.
Men heeft inderdaad een kleine kaart, doch dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de versheid van de ingrediënten. Het volume van de schotels was dermate dat we het dessert hebben moeten laten vallen, maar hebben toch de avond afgesloten met een fantastische Irish Coffee, bereid volgens de regels van de kunst.
Een aanrader dus om culinair je tijd te nemen en te genieten.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer genoten van een heerlijke lunchmenu. Alles super van begin tot einde: de warme ontvangst, de versnaperingen bij de aperitief, de lekkere gerechten, de koffie vergezeld van lekkere verse cake en wafeltjes,... hier is de klant echt koning. We komen zeker terug!

Reizigers die Kromme Elleboog bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Kromme Elleboog geweest? Deel je ervaringen!