“Altijd O.K.”
Beoordeling van Le Bourguignon

Le Bourguignon
Geclassificeerd als nr. 16 van 103 Restaurants in Middelkerke
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen wij al twintig jaar... reeds van vroeger op een andere lokatie in Middelkerke.. Steeds dezelfde formule.. á volonté -menu .. voor álles .. wijn inbegrepen.. onberispelijk van kwaliteit... bediening door héél vriendelijke baas... echtgenote in de keuken.. Fondue Bourguignonne zoals het hoort... Dáárvoor gaan er wij telkens weer..

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vers voldoende
Vriendelijke bediening
Familiale sfeer
Betalen met kaart mogelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar
Vaderdag misschien?

1 mei 2018 beoordeeld

Lekkere fondue, verzorgd en gezellig. Ook de sausjes van goede kwaliteit. Gezelligheid troef voor familieuitstap.

12 april 2018 beoordeeld

we gaan zeker per jaar 4 keer daar eten en nemen het week menu met wijnen altijd vriendelijk meneer sta er altijd om maar bij te schenken of om te vragen dat er genoeg eten is zeer lekker en de prijs top

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we niet reserveerden (2 koppels) werd er voor ons direct een plekje klaargezet. We kozen 3x menu bourginion (mixt fondue) inclusief aperitief, frietjes en dessert en zeer ruim geschonken rode wijn en voor 1 persoon fondue mix enkel als gerecht (1vd personen drinkt gn alcohol). Het vlees was van een goede kwaliteit en vers. Weinig gehakt bereidingen dus. Mits opleg van een paar €€ wordt het dessert (chocolademousse of ijsje) omgezet naar Irish koffie.
Fijne ontvangst en bediening.

Reizigers die Le Bourguignon bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Le Bourguignon geweest? Deel je ervaringen!