16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk verblijf voor korte periode ,ontvangst Receptie vriendelijk . Mooie onderhouden domein, auto parking aan het verblijf . Keuken in orde , Badkamer ok , kleine tip douche Gordijn vervangen door Douche scherm .
Verwarming ok .

Groetjes Dirk V.L

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben reeds meerdere keren in deze studio's verbleven. Maar eerlijk gezegd gaan ze er ieder jaar op achteruit . Het was er heel vuil. De badkamer was verschrikkelijk .Koud en vuil (echt vuil ) De wc bleef lopen en de zitting was stuk. De frigo werkte heeeeel slecht. Schimmel in de gordijnen .Weinig huishoud materiaal. Echt een tegenvaller.

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
3 april 2018 beoordeeld

Bij aankomst bleken de bedden niet opgemaakt en waren er geen handdoeken aanwezig ondanks dat deze geboekt waren. Voor 3 personen was het ruim genoeg alleen jammer dat de vloer niet al te proper was en de koelkast was zeker aan vervanging toe, er was roest aanwezig aan de binnenkant. Er is een garage aanwezig alleen jammer dat je deze niet mag gebruiken. De badkamer kon ook een opfrissing gebruiken en de verwarming in de badkamer was stuk. De dekbedden zijn ook aan vernieuwing toe, er zaten gaten en gele vlekken op. Het ontbijt was wel heel verzorgd en er was keuze genoeg. Het personeel was wel heel vriendelijk.

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Aparthotel Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 april 2018

Beste gast

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review neer te schrijven over uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm.

Super om te lezen dat u genoten heeft van uw ruime studio en ons verzorgde ontbijtbuffet met de glimlach.

Het is normaal dat de bedden niet zijn opgemaakt bij aankomst, omdat wij een aparthotel zijn.Bedlinnen wordt sowieso standaard voor u voorzien.
U kunt gerust optionele hoteldiensten zoals hotelservice bijboeken, om het u nog comfortabeler te maken.

In verband met de handdoeken, het spijt ons dat ze niet direct aanwezig waren bij u.
Hopelijk heeft een collega van de receptie dit snel kunnen oplossen.

In verband met de badkamers, wij zijn hiervan op de hoogte dat die vernieuwd dienen te worden. Dit staat op onze planning, maar is een omvangrijke klus, omdat alle studio's in één keer zullen gedaan worden.

Uit uw review kunnen we niet afleiden in welke studio u logeerde. Het zou voor ons veel betekenen, als u ons even een mailtje zou kunnen sturen met uw opmerkingen, zodat wij gelijk actie kunnen ondernemen voor de koelkast, donsdekens en kapotte verwarming.

We hopen u zeker en vast nog eens bij ons terug te zien!
Een fijn weekend verder.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een verzekerd gevoel kwamen wij hier aan bij de zeegalm.. Reacties en foto's bewezen dat dit een goede accomodatie was..
Toen wij aan onze hotelstudio toekwamen mochten wij jan de grote huisspin boven de voordeur al snel welkom heten.. Na deze groeting kwamen we binnen in een iet wat vermufte kamer alsof er al jaren niet meer geslapen was.. De grond was vuil en onder de schoenen kraakte het door rond lopende pissebedden.. Dus bij aankomst mocht ik meteen heel de kamer vegen en ongedierte vrijmaken want naast dit lag er nog eens een dode kever voor de ruit.. Enkel de badkamer was deftig op enkele haren na die in de hoeken gewreven waren was het voor de rest proper.. Ik vind het jammer dat de foto's op de website bedriegen!

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Aparthotel Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm.

Het spijt ons te horen, dat de verwachtingen die u van onze accomodatie had niet overeenstemden met de werkelijkheid.
Dagelijks doen we nochtans ons uiterste best om de hotelbeleving en kwaliteit zo hoog mogelijk te houden.
Wij leiden dit dan ook af uit de goede reviews en foto's die gasten na hun verblijf neerschr, zoals u zelf ook even aanhaalt in uw reactie.

Tijdens deze tijd van het jaar begint alles in de natuur weer tot leven te komen.

Helaas bevindt ons complex zich te midden van één van de laatste natuurlijke duinengebieden (Warandeduinen) van de buurt, en brengt dit soms insecten met zich mee. Het is uiteraard volledig uit den boze, dat deze diertjes een weg naar uw studio vinden.

Bepaalde studio's worden na de schoonmaakbeurt voor uw aankomst dan nog ook nog even hierop gecontroleerd. Het zal waarschijnlijk dom toeval geweest zijn, dat er net op dat moment pissebedden bij u rondliepen. We komen uiteraard met plezier nog eens langs met de stofzuiger, en begrijpen uiteraard dat dit zeer vervelend is, waarvoor onze meest oprechte excuses.

Als bestelde extra's zoals handdoeken niet naar wens zijn, kunt u gerust even binnenspringen aan de receptie. We geven met plezier een nieuw setje en onze excuses met u mee.

We hopen desondanks uw reactie, dat u de charme van ons hotel heeft kunnen appreciëren, en hopen u in alle gaval nog een volgende keer bij ons te mogen verwelkomen.

Fijne dag voor u!

12 maart 2018 beoordeeld

We hadden een nacht geboekt in het aparthotel met hotelservice.
Bij aankomst bleek dat we onze bedden zelf moesten opmaken en er geen handdoeken aanwezig waren.
We hadden extra betaald voor het ontbijt. Bij het binnenkomen van de eetruimte hing er een muffe geur en de muziek stond veel te luid. Het ontbijt was zeker niet zijn geld waard.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Stijn_Des, Front Office Manager van C-Aparthotel Zeegalm, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018

Beste gast

Hartelijk dank voor uw verblijf en review.

Het spijt ons te horen, dat u hotelservice gereserveerd had, en de bedden niet opgemaakt waren bij aankomst en er geen handdoeken aanwezig waren. Waarschijnlijk zal dit een menselijke fout zijn van onze kant. Onze oprechte excuses voor het misverstand.
Hoewel zo'n zaken vergeten uiteraard uit den boze is, kunt u ons een volgende keer kunt u ons gerust gelijk contacteren, ook buiten de openingsuren van de receptie, om alles alsnog voor u in orde te maken.

We zullen de geur in de ontbijtzaal en het volume van de muziek nazien.
Van harte bedankt om dit even te melden.

Verder vragen we 10 euro per persoon voor het buffet 's ochtends. We proberen in functie van de prijs een eerlijk ontbijt aan te bieden.
Als u het de prijs niet waard vindt, kunt u gerust een volgende maal zeker beroep doen op onze broodjesservice.
Daags voordien bestelt u bij de receptie wat u wenst, en kunt u alles komen ophalen aan de receptie, tegen de democratische prijzen van de bakker om de hoek.

We hopen zeker dat uw ervaring u niet weerhoudt om nog een keer bij ons terug te komen.
Als u verder nog vragen zou hebben, horen we ze graag!