Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Booking.comUS$ 92
eDreamsUS$ 92
Agoda.comUS$ 92
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 11 mei 2021

Last minute 1 overnachting geboekt. Niet verwacht dat er zoveel kamers schuilen achter deze gevel. 1 straat verwijderd van het strand, gratis parking nabij. Wegens corona ontbijt op de kamer gekregen. De avond ervoor moeten doorgeven wat je wenst. We kregen ook de mogelijkheid om Take Away op de kamer te eten, bord en bestek ter beschikking, alsook een minibar om mee te nemen op het gelijkvloers. Supervriendelijk ontvangen. We hebben al in ruimere kamers verbleven, badkamer vond ik persoonlijk wat krap, zeer verzorgd en netjes. Dit is echt TOP!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 4 mei 2021

Ons verblijf in Hotel Kristoffel is heel goed meegevallen. De kamer was voldoende ruim en alles was heel hygiënisch. De tafel op de kamer was gedekt voor het ontbijt, en indien je ook avondeten op de kamer wou eten (via take away aangezien de restaurants nog gesloten waren), kon je beneden een nieuw bord en bestek nemen. Je kon ook flesjes met water, frisdrank, zoute snacks,... kopen die je dan op de kamer kon uitdrinken of opeten. Voor het ontbijt kon je noteren wat je graag wou eten, en dit werd dan op het gevraagde uur op de kamer gebracht. Het ontbijt was héél erg lekker! De eigenaars van het hotel waren heel vriendelijk.
Hier komen we zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

We zijn al een paar keer komen ontbijten. Telkens weer een mooi buffet met alles erop en eraan. En ook een glaasje bubbels kan mits toeslag. Wel op voorhand reserveren. Verder super lekker, heel verzorgd, vriendelijke bediening, kortom een fijne manier om je dag te beginnen. Een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 25 februari 2020

We hadden een familie kamer, deze was ruim en zeer proper! Het zijn jonge, vriendelijke, behulpzame en oprechte uitbaatster.
Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Je krijgt onmiddellijk een glas vers fruitsap en kommetje met vers fruit. Uw eitje naar keuze wordt voor u gebakken.
Een echte aanrader!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooie, verzorgde, ruime kamers! Uitgebaat door een jong en enthousiast koppel. Lekker vers ontbijtbuffet. Ideale ligging voor een weekendje aan zee aan democratische prijzen.
Kamer was ruim groot genoeg voor een gezin met 4 personen.

Datum van verblijf: juli 2019