“Trage bediening, slappe koffie en flauwe wafels”
Beoordeling van Tea-Room Bristol

Tea-Room Bristol
Geclassificeerd als nr. 94 van 114 Restaurants in Middelkerke
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder onaangename ervaring van bediening tot kwaliteit van de producten. Buiten de zon op het terras geen enkele reden om daar te gaan.

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Anno 2019 niet elektronisch kunnen betalen... Ik vind dat echt niet meer kunnen. Het staat ergens in het klein op de kaart maar wij hadden het dus gemist.

Gelukkig hadden we enkel drank besteld en had ik nog wat kleingeld zitten... Anders mocht ik een bankautomaat gaan zoeken...

Ik kan op 7 verschillende manieren elektronisch betalen. Ik vind het jammer dat ik me dan toch nog zorgen moet maken over kunnen betalen...

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld

De kaart ziet er degelijk uit met enkele specialiteiten. Voor de kinderen bestellen we een portie kaaskroketten en een lasagne. Wij kiezen voor het vispannetje. We zitten op een tiental meter van de zee en ook de prijs van € 24 doet ons vermoeden dat het vispannetje de moeite zal zijn.
Lasagne was okay. Al moet ik zeggen dat onze vijfjarige deze helemaal op at, inclusief het te licht gebakken broodje uit de diepvries. Een volwassene heeft met deze portie niet gegeten. De kaaskroketten waren lekker, al zag het bijhorende slaatje er triestiger uit dan een parlementariër die net te horen kreeg dat hij zijn onkostenvergoeding zal moeten inleveren.
Het vispannetje zelf was een misser. Het geheel miste smaak. Of we nu een stuk ondefiniërbare witte vis aten, of kauwden op een rubberen inktvisring, de smaak was identiek. Hier en daar een mosseltje te vinden. Een stuk zalm dat zowel mijn vrouw als ikzelf niet helemaal fris vonden, ... De vis was niet vers. Ook hierbij een veel te licht gebakken diepvriesbroodje.
Wanneer de kelner bij het afruimen vroeg of het gesmaakt had, hebben we hem naar waarheid geantwoord dat de kinderen tevreden waren, maar dat de kwaliteit van het vispannetje ondermaats was. Een reactie hebben we niet gekregen. Bij het naar buiten gaan kon er amper nog een 'goeiedag' vanaf. Zeer triestige bedoening. Te duur voor wat je krijgt. Men weet het, maar verkiest te teren op dagjestoeristen die sowieso niet terug komen. Geen uithangbord voor Middelkerke, verre van...

Datum van bezoek: juli 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De “specialiteit” bouillabaisse was niet meer dan een bord heet water met zeer veel peper om de smaak van de niet verse vis te verdoezelen. En dat voor 26 euro... Over de bediening geen slecht woord, maar dat maakt het niet goed. Wij komen niet meer terug.

Datum van bezoek: juni 2019
18 juni 2019 beoordeeld

Een gezellig terras, vlotte en vriendelijke bediening, kortom het mag er zijn. De croque monsieur, spaghetti of het vispannetje zijn zeer lekker. Voor hergaling vatbaar

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Tea-Room Bristol bekeken, bekeken ook

Middelkerke, West-Vlaanderen

In Tea-Room Bristol geweest? Deel je ervaringen!