“Beste restaurant in Menen en omstreken!”
Beoordeling van Bistro Dhôme

Bistro Dhôme
Geclassificeerd als nr. 14 van 45 Restaurants in Menen
Beschrijving: Kroatië, sinds kort in de kijker gezet. Veel mensen hebben er van gehoord, sommige zijn er al op reis geweest en wij komen er vandaan. We hebben een klein stukje Kroatië naar Menen gebracht, graag laten we u proeven van de Kroatische keuken gebracht in een modern jasje. Wij hebben ook eveneens enkele Vlaamse klassiekers op de kaart staan. Smaakvolle en verassende gerechten, bereid met de grootste zorg, liefde en dagverse producten. Daar staat Bistro Dhôme voor.
31 mei 2018 beoordeeld

De sfeer is fantastisch en het eten is nog beter! Is het voor een etentje onder vrienden of een romantisch diner, dit restaurant is de beste keuze! Geen betere plaats dan Bistro Dhôme om uw smaakpapillen eens goed te verwennen. Allen daarheen!

14 mei 2018 beoordeeld

een restaurant gerund door Katja en haar dochter ,Franse , Belgische keuken modern gebracht met Kroatische toetsen,allemaal met producten van hoge kwaliteit.
Deze mensen willen niet 1 van de zoveel restaurants zijn ,maar onderscheiden zich.
een kleinere kaart ,maar alles wel vers en prima van smaak en perfect gegaard en gedresseerd.
Dan nog een super vriendelijke en hartelijke bediening en een meer dan voortreffelijke prijs / kwaliteits verhouding.
Kortom keuken voor een groot restaurant in een gezellig pand.
voltreffer !!!

18 februari 2018 beoordeeld

heel lekkere lunch en vriendelijke bediening ! Misschien een tip: graag hapje bij aperitief anders alles ok.

Dorian D, Eigenaar van Bistro Dhôme, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Beste,
Hartelijk dank voor de mooie recensie, wij geven namelijk altijd een hapje. Het kan zijn door de drukte heen dat we dit over het hoofd gezien hebben. We zullen er op letten.

Vriendelijke groetjes
Katije en Dorian
Team Bistro Dhôme

6 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al tweemaal de lunch gaan eten. Erg lekker en de bediening is erg vriendelijk. Ik ga er zeker nog terug!

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bistro Dhôme is het beste restaurant in de buurt: een mini Kroatië in het hartje van Menen! Hier kan je proeven van de Kroatische keuken in een modern jasje. Het eten is heerlijk, verzorgd, seizoensgebonden en vers. Van voorgerecht tot nagerecht gewoonweg heerlijk! Daarnaast bieden ze aangepaste wijnen aan. De huisgemaakte cocktails zijn ook aanraders!
Hier voel je de Kroatische familiesfeer en gezelligheid! De jonge gastvrouw laat je meteen thuis voelen en een babbeltje met de chef-kok laat je dromen van Kroatië.
Ik kom hier zeker terug!

Reizigers die Bistro Dhôme bekeken, bekeken ook

Menen, West-Vlaanderen

In Bistro Dhôme geweest? Deel je ervaringen!