“Smakeloos”
Beoordeling van Bellagio

Bellagio
Geclassificeerd als nr. 77 van 84 Restaurants in Koksijde
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening enkel in het frans en ondermaats. Smakeloos eten, uitgedroogde vis met verkeerde saus. Pasta smakeloos.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel enkel Frans machtig, leer toch minstens de kaart in de taal van waar je iets uitbaat. Coronaproof? Registratieplicht? Nee hoor. Hapjes komen eerst, dan pas de drankjes, vreemd. Vettige hapjes, met twee bestekken voor vier personen. Hier komen we niet meer terug.

16 augustus 2020 beoordeeld

Geen corona registratie, bestek dat niet fatsoenlijk is afgewassen, de groentjes van de croque waren niet fatsoenlijk gewassen. Als je geen Frans, moet je hier zeker niet zijn.

12 augustus 2020 beoordeeld

We gingen hier in de namiddag een koffie drinken. Van een corona-registratie was geen sprake. We werden door 3 verschillende mensen bediend. Op zich niet zo erg. 2 van de 3 meisjes spraken werkelijk geen woord !!! Nederlands. Kan toch niet? We zijn nog altijd in West-Vlaanderen ! Je zou het in de Ardennen eens moeten proberen, als ober enkel Nederlands spreken... !

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De serveuses zien er goed uit. En er is Rodenbach van 't vat. Tot zover het goede nieuws. De serveuses verdienen namelijk een ferme schop onder hun achterste. Je mag al blij zijn als ze de bestelling opgenomen hebben vóór je van honger omgekomen bent. En Nederlands is hier blijkbaar een exotische taal. Dus als je én veel tijd hebt, én graag in het Frans bediend wordt én niet al te sterk ontwikkelde smaakpapillen hebt, dan kan je hier komen eten. In alle andere gevallen blijf je hier beter weg...

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Bellagio bekeken, bekeken ook

Sint-Idesbald, Koksijde
Koksijde, West-Vlaanderen

In Bellagio geweest? Deel je ervaringen!