“Overheerlijk eten in prachtig vernieuwd interieur”
Beoordeling van Sea Horse

Sea Horse
Geclassificeerd als nr. 27 van 84 Restaurants in Koksijde
Keukens: Frans
27 augustus 2020 beoordeeld

Super lekkere langoustines, kreeft en zeetong. Heel mooi vernieuwd interieur! Aanrader voor een gezellige avond!!

Datum van bezoek: augustus 2020

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk de kreeft met Thym gegeten, prima oesters en langoustines, uitstekende huiswijn, ondanks Corona prima avond.

Datum van bezoek: juli 2020
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gingen binnen voor een lunch menu.
Hartelijke ontvangst, het gevoel welkom te zijn. Voorkeursplaats geen probleem.
Mooi ingericht.
Kraaknet. Aankleding perfect tot in de details.
Tafel perfect gedekt. In
Geen haast, apero met zeer verfijnd maar eenvoudig amuse.
Indrukwekkende wijnkaart. Redelijke tot hogere prijzen. De winst wordt hier genomen en dat is geen schande, gezien de scherpe prijzen van de menu's.
De chef was zeer meegaand. Wij vroegen en kregen zelfs het lunch menu van de week er voor, omdat we dat zo mooi samengesteld vonden.
Deze man kent zijn vak, en laat dat zien en proeven. De gerechten zijn verfijnd en geraffineerd.
Het smakenpallet is vernieuwend en verrassend.
Zelfs de koffie na de maaltijd is een genoegen op zich.

Wij komen terug, voor veel meer.

Tip: parkeer zonder Ticket of schijf in parking Casino, op 300 meter, en geniet zonder tijdsdruk in de Sea Horse

Datum van bezoek: juli 2020
6 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heerlijk en verfijnd het heeft ons enorm gesmaakt in coronatijden is dit als afhaalmaaltijd subliem thanks

Datum van bezoek: mei 2020
25 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Telkens als wij Koksijde bezoeken, komen we hier eten. Superlekker en heel verfijnd. Het interieur was idd wat outbollig (wat ons eigenlijk niet stoorde) maar is recent helemaal vernieuwd.
Ook de gastvrouw is super !
Een aanrader dit restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Sea Horse bekeken, bekeken ook

Koksijde, West-Vlaanderen
Sint-Idesbald, Koksijde

In Sea Horse geweest? Deel je ervaringen!