TripAdvisor
Koksijde
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Top keuken - trendy restaurant - vriendelijke bediening”
Beoordeling van NILS

NILS
Geclassificeerd als nr. 1 van 108 Restaurants in Koksijde
Keukens: Frans
Beschrijving: NILS staat voor een eigentijdse en seizoensgebonden keuken, onze kaart is beperkt maar veranderd vaak.
14 september 2019 beoordeeld

Een top-restaurant in Koksijde.
Goede herinneringen aan onze zaterdaglunch met familie. Zeer verzorgde en verrassende menu.
Warm onthaal & interieur - comfortabele stoelen - gezellige ronde tafel.
Een aanrader,

Datum van bezoek: juli 2019

13 september 2019 beoordeeld

Mooie zaak en rustig verblijven. Zeer vriendelijke bediening. Moderne, smakelijke keuken. Prijs/kwaliteit= correct.

29 augustus 2019 beoordeeld

Mooi kader en vriendelijke bediening.Van aperitief tot dessert alles was super lekker. Hier komen we zeker nog eens terug.Was top!

28 augustus 2019 beoordeeld

Als je ooit naar Koksijde gaat, dan mag je er niet vertrekken zonder te genieten van de kookkunsten van Nils. Je komt er steeds met een goed gevoel weer naar buiten. Met de uitgebreide wijnkaart is Nils restaurant volledig top én uitstekende prijs-kwaliteit! Je voelt en smaakt de positieve vibes. Gerechten met hart en ziel klaargemaakt. Volgens mij persoonlijk zijn deze gerechten kunst! Hartelijke bediening van gastvrouw Sofie die bovendien steeds de juiste raad geeft betreft de wijnkeuze.

Datum van bezoek: juli 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Deze zaak hadden wij gekozen op basis van de Tripadvisor score en het was een schot in de roos. Wij hebben hier lekker en met klasse gegeten. Tevens was de gastvrouw zeer vriendelijk en gaf onze de nodige info over het eten en de wijnen. Dit is top in Koksijde voor de liefhebbers van vis. We kregen een tweetal kleine hapjes maar deze waren uitstekend van smaak, het was genieten. Wij hebben de avond met voldoening beleefd en komen zeker terug en kunnen dit restaurant alleen maar aanbevelen. Een topper.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die NILS bekeken, bekeken ook

Koksijde, West-Vlaanderen
Sint-Idesbald, Koksijde

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
Oostduinkerke, West-Vlaanderen

In NILS geweest? Deel je ervaringen!