“lunch”
Beoordeling van De Huifkar

De Huifkar
Geclassificeerd als nr. 7 van 85 Restaurants in Koksijde
3 weken geleden beoordeeld

lunch als koppel: weekmenu genomen met goede vissoep , de sliptongen waren een beetje flauw en iets te weinig gebakken. Tafeltjes dicht bij elkaar , maar wel met tussenwand (corona). Karafe voor de wijn licht beschadigd. Service ok maar te luidruchtig..Volgens vrienden was dit restaurant beter.

Datum van bezoek: juli 2021

28 juni 2021 beoordeeld

Gezellig etentje met de familie! Super lekker, correcte bediening, hard werkend personeel! Enig minpuntje, de jongere diensters werden door de oudere iets te bruut bijgestuurd terwijl klanten het hoorden.

Datum van bezoek: juni 2021
22 juni 2021 beoordeeld

De venusschelpen hebben ons zeer aangenaam verrast als starter bij onze apero. Zeer grote portie met een heerlijk sausje met boter in. De slibtongetjes waren perfect gebakken en de bouillabaisse Royale was gewoonweg top. Aanrader in koksijde

Datum van bezoek: juni 2021
20 februari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze middag genoten van een zéér lekkere Ossobuco via de takeaway formule. Met de huidige coronamaatregelen zit een restaurant bezoek er niet in. Gelukkige hebben ze bij de Huifkar een takeaway formule zodat we verder kunnen genieten van de creaties van de chef.

Datum van bezoek: februari 2021
11 oktober 2020 beoordeeld

Met vrienden menu besteld, was dat lekker, tot in de puntjes verzorgd. Lang geleden dat ik zo smakelijk gegeten heb en ons gezelschap was van hetzelfde gedacht. Top

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die De Huifkar bekeken, bekeken ook

Koksijde, West-Vlaanderen
Koksijde Bad, West-Vlaanderen

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
Koksijde, West-Vlaanderen

In De Huifkar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.