Priceline
Bornem, België

rustig hotel

Beoordeling van Apostroff Hotel
4,0 van 5 bollen29 mrt 2018 beoordeeld
Gezien we een etentje in de buurt hadden hier voor 1 nachtje geboekt en geslapen dus.
De kamer was rustig gelegen (aan de achterkant van het hotel) maar wat somber (verlichting) en ouderwets (kasten). Een zeer goed bed, de kamer kon goed verduisterd worden en er was een moderne, nette en propere badkamer.
De receptie vond ik niet vriendelijk, maar hierover waren de meningen verdeeld.
Het ontbijt was ok met redelijk wat keuze (wel opletten welke sinaasappels je neemt om zelf te persen, er waren er enkele beschimmeld).
Globaal wel postief
Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
    4.9 km van Apostroff Hotel
    • Agoda.com
    Meer hotels in Koksijde bekijken
    Beoordeeld op 24 maart 2018

Niet alleen is het hotel in een rustige omgeving dicht bij de zee, het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. de kamer en badkamer zijn vrij ruim .

Top is wel het ontbijt met vers fruitsap, allerlei brood, koffiekoeken, pistolets, vers fruit, beleg, eitjes, ....en vers gemalen koffie

komt daarbij dat men gratis gebruik kan maken van binnezwembad, sauna, hammam, ..., , ..

Datum van verblijf: maart 2018
    Beoordeeld op 4 januari 2018

Net als vorig jaar een aangenaam verblijf gehad, deze keer in kamer 103. Zelfde ervaring als vorig jaar! Ruime parking voorhanden en vriendelijk onthaal. Misschien in de toekomst een koffiezetapparaatje op de kamer voorzien?

Datum van verblijf: december 2017
    Beoordeeld op 30 november 2017 via mobiele applicatie

Te warm op kamer.
    Sanitair 'warm' water is eerder lauw.
    Ondanks reeds prijzige kamer €138, nog supplement voor fitness van €5 per persoon.
    Sommige plaatsen zoals traphal, gang,.. zijn sterk verouderd.
    #haderveelmeervanverwacht

Datum van verblijf: november 2017
    Beoordeeld op 3 oktober 2017

Vriendelijk onthaal, we hadden een ruime kamer met balkon geboekt! Nette kamer en badkamer. Goed ontbijt met voldoende keuze. Gratis parking is ook een meevaller aan zee.
    Minpunten: kamers hebben een muf vasttapijt dat komt omdat er honden toegelaten worden En... er waren er veel! De kamers waren ook heel warm geen airco! Jammer

Kamertip: Neem een grote kamer.
    Datum van verblijf: september 2017
    Beoordeeld op 31 augustus 2017

Ik vermoed dat de eigenaars in het midden van een investeringsronde zitten. Het terras en de bistro zijn nieuw en modern ingericht. De kamers en gangen geven een andere indruk.
    Zo is er (altthans op de 2de verdieping) geen ventilatie of luchtverversing op de kamer en in de gang. Waardoor er een muf geurtje (van het vasttapijt?) hangt als de ramen niet openstaan.
    Enkel een bad in de badkamer zonder mogelijkheid dit bad als douche te gebruiken. Zou simpel op te lossen zijn met een scherm/gordijn en een iets langere sproeikopslang.

Sommige medewerkers zijn heel vriendelijk. Jammer dat die lijn niet over alle collega's wordt doorgetrokken. Bij het inchecken voelde ik me niet welkom. Eerste keer dat ik dat meemaak in een hotel. Gelukkig was de medewerker die me uitcheckte wel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2017
    • Reistype: Reisde voor zaken