Beoordeeld op 2 juni 2019

Zoek je een gezellige B&B aan de kust? Gevonden! Een echte aanrader. Anne & Koen zorgen voor een zeer relax verblijf. Zeer verzorgde kamer met alle voorzieningen die je nodig hebt. Bij het ontbijt word je in de watten gelegd met enkel goede producten. Niets op aan te merken. Wij komen nog terug! Bedankt Anne & Koen.

Datum van verblijf: juni 2019
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Van harte dank Roebbie, het was een eer om jullie in de watten te leggen. Blij dat je er van genoten hebt. Tot snel.

Beoordeeld op 3 september 2018

Loxley is een bijzonder charmante B&B, gevestigd in een goed onderhouden villa van meer dan 100 jaar oud. Onze kamer was smaakvol ingericht en alle details klopten. Het allerbeste aan deze B&B was toch wel de gastvrijheid van Anne en Koen, de uitbaters. Aandachtig voor de noden van hun gasten, altijd vriendelijk, maar nooit opdringerig. Ook nog het vermelden waard: het geweldige ontbijt. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Beste Koen,

Keileuk deze reactie van jullie te mogen ontvangen! We leggen uiteraard onze gasten graag in de watten. In combinatie met een vleugje kwaliteit proberen we jullie te verwennen. Dit is ook voor ons genieten. Dank voor uw verblijf.

Beoordeeld op 3 september 2018

Als je graag een ontspannend weekend aan Zee doorbrengt in een mooi en smaakvol kader, dan moet je niet verder zoeken. Loxley biedt je het perfecte kader. De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer is gezellig en het ontbijt uitmuntend verzorgd. Een echt pareltje aan Zee!

Datum van verblijf: augustus 2018

Dag An,

Het geeft zoveel voldoening telkens weer een verwenontbijt te verzorgen om jullie dag fijn te starten. Zo leuk dat je ons pareltje waardeert. Dank hier voor, en steeds welkom!

Beoordeeld op 19 augustus 2018

gastvrij - zeer vriendelijk - aangenaam verblijf - rustige buurt - karaktervolle locatie - zeer lekker ontbijt met huisgemaakte producten - proper - spijtig dat we te weinig tijd hadden om de lunch uit te proberen - kortom een aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Beste Els,

Dank voor uw fijne review. Ook wij waren verheugd jullie als gast te mogen ontvangen.
Nog veel fietsplezier.

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke uitbaters en personeel. Een ruim aanbod aan huisbereide dranken en hapjes.
Kortom, een echte aanrader.... Zeker niet vergeten om ook eens te komen overnachten in alle rust en toch maar een steenworp van winkelstraat, evenementenplein en de Noordzee.

Datum van verblijf: juli 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dank u voor de positieve commentaar. Het doet altijd deugd dat u ervan genoten hebt!
Vriendelijke groeten.