Beoordeeld op 3 september 2018

Als je graag een ontspannend weekend aan Zee doorbrengt in een mooi en smaakvol kader, dan moet je niet verder zoeken. Loxley biedt je het perfecte kader. De gastvrouw en gastheer zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer is gezellig en het ontbijt uitmuntend verzorgd. Een echt pareltje aan Zee!

Datum van verblijf: augustus 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Dag An,

Het geeft zoveel voldoening telkens weer een verwenontbijt te verzorgen om jullie dag fijn te starten. Zo leuk dat je ons pareltje waardeert. Dank hier voor, en steeds welkom!

Beoordeeld op 19 augustus 2018

gastvrij - zeer vriendelijk - aangenaam verblijf - rustige buurt - karaktervolle locatie - zeer lekker ontbijt met huisgemaakte producten - proper - spijtig dat we te weinig tijd hadden om de lunch uit te proberen - kortom een aanrader !

Datum van verblijf: augustus 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Beste Els,

Dank voor uw fijne review. Ook wij waren verheugd jullie als gast te mogen ontvangen.
Nog veel fietsplezier.

Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijke uitbaters en personeel. Een ruim aanbod aan huisbereide dranken en hapjes.
Kortom, een echte aanrader.... Zeker niet vergeten om ook eens te komen overnachten in alle rust en toch maar een steenworp van winkelstraat, evenementenplein en de Noordzee.

Datum van verblijf: juli 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dank u voor de positieve commentaar. Het doet altijd deugd dat u ervan genoten hebt!
Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Een toevallige ontdekking tijdens wandelen naar de zee. Is net buiten toeristische sector. Heerlijke terras. En het personeel is er supervriendelijk en heel behulpzaam. Tijdelijk beperkte menukaart. Maar superlekker! Adresje om terug te gaan!

Datum van verblijf: juli 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Beste Sven,

Dank voor uw beoordeling. Het klopt dat we deze eerste week van de vakantie enkel onze favoriete huisgemaakte garnaal en kaaskroketten serveren. . Vanaf vrijdag as. is er ook de spaghetti bolognaise, meloen met Parmaham, garnaalslaatje en steeds de homemade Italian Gelato!
Blij dat jullie ook van onze bediening genoten.
Groetjes
Anne & Koen

Beoordeeld op 23 juni 2018

Vorig weekend hebben we met 6 buurvrouwen 3 nachten gelogeerd in B&B Loxley, op wandelafstand van het centrum van Koksijde, maar toch rustig gelegen. We werden ontvangen door gastheer Koen met een drankje van het huis. Daarna werden we door gastvrouw Anne begeleid naar onze kamers. De kamers met badkamer waren ruim, comfortabel en zeer proper.
Het ontbijt was echt verwennerij: zelf geperst fruitsap, lekkere platte kaas met yoghurt, brood met beleg, kazen uit de streek, gekookt of gebakken eitje, zelfgebakken speculaas, koffiekoeken.
Koen en Anne, bedankt voor jullie gastvrijheid; we hebben met zijn allen genoten van het weekend.

Datum van verblijf: juni 2018
Anne P, Eigenaar van Loxley B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2018

Lieve dames,

Ook voor ons was het genieten dat WE! Zulke fijne gasten is voor ons een feest. Klopt, verwennen doen we graag, vandaar.
Fijn dat jullie er een memorabel WE bij hebben. Vertel het voort!
Dank voor jullie verblijf!