Rik

Weekend

Beoordeling van Hotel Carnac
4,0 van 5 bollen11 aug 2022 beoordeeld
Vriendelijke en gemoedelijke ontvangst door de gastvrouw. Privé parking. Mooie kamer, en badkamer met inloopdouche. Goedwerkende airco en ijskastje. Lekker ontbijt met genoeg keuze voor iedereen. Bedden waren voor ons iets te zacht.
Datum van verblijf: augustus 2022
Kamertip: Kamers aan de achterzijde hebben geen zon. In deze periode de beste keus.
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Carnac
  • ZenHotels.com
1.6 km van Hotel Carnac
1.2 km van Hotel Carnac
Gratis parkeren
Ruime kamer met een eigen badkamer. Ontbijthoek op de kamer met frigo en koffiemachine.
  • Booking.com
Geen boekingstoeslagen
    2.7 km van Hotel Carnac
    Meer hotels in Koksijde bekijken
    Beoordeeld op 20 juli 2022

Ik ben heel wat gewend .
    Maar als ik terug naar Koksijde zou gaan , weet ik dat ik niet meer hoef te zoeken .
    Vriendelijke mensen , zeer tevreden .
    Zijn er een paar dagen geweest , perfect.
    De airco was zeker een pluspunt , het ontbijt... ( meer moet dat niet zijn ) zeer lekker , vooral vers . Proficiat Carnac.

Datum van verblijf: juli 2022
    Beoordeeld op 8 september 2021

Rustig, klein hotelletje - ontvangst door heel vriendelijke eigenares - nette kamer met aangename moderne badkamer - ontbijt werd aan tafel gebracht en was voldoende groot - zeker een aanrader in Koksijde.

Datum van verblijf: september 2021
    Beoordeeld op 22 februari 2021

Hotel was goed gelegen - zeer vriendelijke ontvangst - perfecte kamer en badkamer - diner aan 65 euro met aangepaste wijn was echt superlekker - ontbijt ook uitstekend en meer dan voldoende. De bediening op de kamer (corona!) verliep heel vlot. Wij waren echt heel tevreden en zouden het zeker aanraden.

Datum van verblijf: februari 2021
    Beoordeeld op 16 februari 2021

Samen met onze zoon van 16 en met de kleine hond, zijn we van zaterdag tot zondag naar hotel Carnac geweest.
    In coronatijden is het niet makkelijk, voor niemand.
    Maar, het was tiptop in orde.
    Kamer netjes, misschien wel wat weinig licht.
    Het eten was subliem lekker.
    Als we nog eens naar zee komen, moeten we niet meer zoeken, gewoon terug hier boeken.

Datum van verblijf: februari 2021
    Beoordeeld op 20 september 2019

De beste overnachtingsplaats tijdens onze meerdaagse fietstocht in Vlaanderen.
    De ontvangst door de professionele eigenaresse was bijzonder vriendelijk.
    Zij trok alle tijd voor ons uit en liet persoonlijk zien waar wij onze fietsen konden neerzetten.
    Kamer 103 is ruim, verzorgd en zeer goed schoongehouden.
    Wifi werkte prima. Het was een rustige kamer met geen enkel lawaai en uitstekende kwaliteit van bedden.
    Veilige stallingsruimte voor de fietsen.
    Ontbijt is ruim verzorgd en van uitstekende kwaliteit.
    Centrum en strand liggen vlakbij.
    Bij vertrek wederom vriendelijk door de eigenaresse te woord gestaan.
    Beslist voor herhaling vatbaar als we nog eens Koksijde aandoen!

Kamertip: Wij verbleven in kamer 103. Zeer rustig. Geen last van lawaai
    Datum van verblijf: september 2019