“Familievriendelijke bistro”
Beoordeling van Eethuis Mint

Eethuis Mint
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Jabbeke
1 juni 2018 beoordeeld

Je voelt je met een peuter meer dan welkom, klant is koning en dat is zelfs van toepassing op de allerkleinsten. Zeer mooie kaart, alles mooi verzorgd op je bord. Super bediening. Een grote aanwinst voor de streek! Doe zo voort!

22 mei 2018 beoordeeld

ons eerste bezoek werd echt een meevaller !
we namen de 'pinkstermenu' en dat was super !
de asperges waren oa vergezeld van st-jacobsvruchten, echt een geslaagde combinatie, het kalfsvlees was supersappig en smaakvol, en ook nog es mooi geserveerd ,de risoto overheerlijk, ook de Irish coffee was lekker...
dus we komen zeker terug, mijn complimenten aan de kok: voortreffelijk !
ook de bediening was hartelijk !

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant dat nog maar twee jaar open is. Desondanks hebben ze een heel mooie menukaart en een prachtige wijnkaart. Ze hebben duidelijk kennis van wijn en verse producten.
Prijs kwaliteit TOP.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met grote groep maar ons eten was perfect. Ook bediening was vriendelijk! Zeker de moeite om nog eens langs te gaan.

2 april 2018 beoordeeld

Heel fijn zitten, vriendelijke bediening. We hebben hier 1X lunch gegeten en 1x een pannenkoek in de namiddag. Allebei heel lekker. Ook de taartjes die we zien passeren, zien er de moeite uit :) Klein minpuntje: er is geen parking voorzien (soms te ver stappen als je iemand bij hebt die minder goed te been is)

Reizigers die Eethuis Mint bekeken, bekeken ook

Jabbeke, West-Vlaanderen
Jabbeke, West-Vlaanderen

Oudenburg, West-Vlaanderen

In Eethuis Mint geweest? Deel je ervaringen!