“Een plaats om te vermijden !”
Beoordeling van Albert 1

Albert 1
Geclassificeerd als nr. 66 van 110 Restaurants in De Panne
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zag er een leuke plek uit. Het eten was ok. Echter de bediening was bar slecht ! Men sprak enkel Frans, zeer onvriendelijk. En dan klaagt de horeca dat het slecht gaat....

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, vriendelijk personeel en snelle bediening. Wij gingen er mosselen natuur eten met een lekker glaasje rosé en een ijsje als afsluiter. Was allemaal dik in orde, zelfs de prijs.

20 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

1 keer drinken geserveerd en voor de rest van de avond niets gehad. Ober vroeg bij afrekenen of alles naar wens was geweest waarop ik reageerde dat de bediening slecht was en we sinds voor het hoofdgerecht geen eten meer gehad hadden waarop ik een grote mond kreeg in plaats van excuses.

Pasta met Zalm gehad maar de pasta was niet eens gezout met koken. Zat weinig smaak aan.

Al met al geen positieve ervaring.

27 juli 2020 beoordeeld

Zie mijn vorige recensie, terug van een koude reis terug gekeerd. Omdat dit echt het gezelligst terras is van De Panne en de bediening (met uitzondering van één luiaard die iedereen straal negeert) heel vriendelijk is, hebben we na onze teleurstellende maaltijd nog eens terug geweest, maar dit keer heeft terug de keuken het laten afweten. Er was niets meer van vlees. Wij stonden open voor alles, steak, enter-cote, zelf filet americain, maar aan begin van de avond gewoon niets meer van vlees, dit kan toch echt niet, dringend werk maken van een goeie leiding in de keuken.
Hun Irish coffee blijft wel een topper, maar dan eerst elders gaan eten helaas.

Datum van bezoek: juli 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 1.5 uur wachten kwam de ober aan dat het eten er zou aan zou komen. Na een uur en drie kwartier hem erop aangesproken.

1. Hij ging kijken of het echt waar was
2. Hij ontkende het
3. Er werd geen compensatie aangeboden

We komen al 20 jaar in de panne maar hebben dit nog nooit meegemaakt. We waren met een groep van kleine kinderen. Half 7 zijn we gaan zitten. Half 9 was ons eten nog niet gearriveerd.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Albert 1 bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Albert 1 geweest? Deel je ervaringen!