Theo G
Genk, België

Een verrassend en klantvriendelijk hotel

Beoordeling van Ara Dune Hotel
5,0 van 5 bollen2 mei 2024 beoordeeld
Dit hotel heeft ons werkelijk bekoord. De ontvangst aan de receptie was zeer hartelijk. De dame leidde ons rond en toonde alles wat wij moesten weten voor ons verblijf. Zij nam haar tijd om ons heel vriendelijke manier te ontvangen.
Wij hadden gekozen voor de formule halfpension. Het diner en ook het ontbijt vond plaats in Brasserie De Mol dat in hetzelfde gebouw was gelegen.
Wij kregen van de receptie ook info voor een wandeling in de duinen en naar het strand.
Wij verbleven meerdere dagen en elke dag werd de kamer opgeruimd en terug klaargezet.
Bij vertrek kregen wij van Sofie, de onthaaldame, nog een bon voor een volgend verblijf waarbij 1 overnachting gratis is bij een boeking via hun website van 2 overnachtingen. In ieder geval is dit hotel een aanrader en wij komen zeker nog terug voor een volgend verblijf.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Het hotel ligt heel kort bij de Franse grens in Adinkerke, een deelgemeente van De Panne.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.9 km van Ara Dune Hotel
3.7 km van Ara Dune Hotel
Zwembad
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordeeld op 20 september 2021 via mobiele applicatie

De place to be om zalig te relaxen aan zee … fijne wandelingen in de duinen en verblijven in een luxueuze kamer met zeer goede service / persoonlijke aangename benadering / heel lekker ontbijt en een diner in de brasserie is zeker een aanrader

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 2 september 2021 via mobiele applicatie

Onze eerste meerdaagse uitstap sinds de covid uitbraak en vanzelfsprekend naar Ara dune,voor ons een vast adres.Was weer eens een echt vakantie gevoel.Nergens voel je je meer welkom of hier.Samen met de nette kamer,het lekkere ontbijt en diner kun je hier echt genieten.Vriendelijke bazin en personeel. Tot de volgende keer!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 29 augustus 2021

We hebben hier niet geslapen , maar gegeten in restaurant . We werden zeer goed ontvangen , apero’s hebben we buiten op terras genuttigd . Met de nodige hapjes . Binnen in de mooie zaak , begeleid door de 2 talige garçon .
Scampi’s in look , room , een vispannetje en slaatje ARA Hotel.
Alles perfect gebracht en lekker , slaatjes en frietjes apart geserveerd .
Voor ons was dit de eerste keer , maar komen nog terug .

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 8 oktober 2020

Vriendelijke ontvangst , mooie kamer en alles zeer proper . Coronaproof zoals het moet zijn , echt een voorbeeld hoe het moet . Het restaurant oogt gezellig ; het ontbijt is top en wordt volgens coronanormen bediend. Een aanrader is het avondmaal a la carte en aan democratische prijzen. Het personeel is zeer vriendelijk en we hebben genoten van de katjes die aan de ingang van het hotel verbleven . Het was onze derde maal dat we in Ara Dune waren en bij leven en welzijn gaan we er zeker nog een vervolg aan breien.

Kamertip: Alles is top .
Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 9 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi en netjes. We hebben hier reeds verschillende malen verbleven.Prijs verhoudingsgewijs is ok. Echter 1 nadeel de katten die er zijn nu zijn er reeds 5! Dringend iets aan te doen , dit geeft geen frisse indruk. Katten zitten aan de inkomhal! Hier moeten de uitbaters dringend stappen voor nemen om nog meer katten te voorkomen.. Katten komen bij de mensen op het terras ,wat echt niet kan voor dit hotel!
Is een werkpunt.
Verder doen de uitbaters i deze tijden meer dan hun best!
Dikke proficiat hiervoor!

Datum van verblijf: september 2020