“Heerlijke lunch op een prachtlocatie”
Beoordeling van Armalot by Julia

Armalot by Julia
Geclassificeerd als nr. 1 van 108 Restaurants in De Panne
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
27 september 2020 beoordeeld

Zalige lunch en topservice!
Verwennerij van begin tot einde.
Prijs-kwaliteit: TOP.
Een verborgen pareltje aan onze kust.
Wij komen terug

17 september 2020 beoordeeld

Zoek je een luxe slaapplaats met een zalig ontbijt dan moet je in deze b&b zijn. Het was tevens lekker mee genomen dat gat parkeren van onze wagen en fietsen geen probleem was. Bedankt Franky.

13 september 2020 beoordeeld

Super gezellig, vriendelijk, en heel lekker eten!
Tis altijd een beetje thuiskomen in deze mooie locatie!

18 augustus 2020 beoordeeld

Wij zijn vaste bezoekers vanaf het begin en blijven met veel plezier ieder jaar een aantal keren terug te komen

Vriendelijk en toch discreet
Efficiënt en flexibel
Natuurlijke en verse producten
Kindvriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2020
17 augustus 2020 beoordeeld

Altijd super lekker eten. Met heel originele smaken! Super. We komen hier reeds meerdere jaren en steeds weet mevrouw ons te verrassen met nieuwe gerechten, heel leuk.
Perfecte bediening door de gastheer en sinds kort eveneens de dochter die helpt en het uitstekend doet. Opvolging verzekerd, goed nieuws.
Een aanrader in het mooi De Panne.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Armalot by Julia bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Armalot by Julia geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.